Tusk miał wyrazić się jasno: w czasach kryzysu warto mieć marzenia, ale nas na nie nie stać. Projekt miał kosztować ok. 20 mld zł. Minister infrastruktury kwestię pociągu dużych prędkości przedyskutował z wieloma ekspertami. Wszyscy mieli podobny pogląd. Wszyscy odradzali budowę takich kolei.
CZYTAJ WIĘCEJ: SŁAWOMIR NOWAK: MINISTER, KTÓRY SKREŚLIŁ POLSKIE TGV
Nowak twierdzi , że w Polsce mamy o wiele więcej żywych potrzeb niż budowa kolei szybkich prędkości. A wśród nich choćby 30 lat nieremontowane tory kolejowe czy wagony, które mają średnio 28 lat. I właśnie na to chce przeznaczyć pieniądze. Zresztą zapowiedział, że prawie szybkie koleje będą po 2014 r. na trasie Warszawa - Gdańsk, czas przejazdu ma wynosić 2 godziny 20 minut.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?