Torpol, który należy do grupy kapitałowej Polimer-Mostostal, zajmuje się przede wszystkim budową dróg kołowych i szynowych. Z kolei spółka włoska Astaldi zajmuje się m.in. inżynierią i budownictwem lądowym. Obie spółki wchodzą w skład konsorcjum Torpol-Astaldi-PBDiM-Intercor, które buduje podziemny dworzec Łódź Fabryczna.
Urząd sprawdzał, czy w wyniku koncentracji obu spółek, na rynku nie zostałaby ograniczona konkurencja. - Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego prezes UOKiK uznała, że koncentracja nie doprowadzi do istotnego ograniczenia konkurencji na rynku budownictwa infrastruktury i inżynierii lądowej oraz wodnej - mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?