Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trasa W-Z jest inna niż miała być? Radni PiS mają wątpliwości co do efektów prac [ZDJĘCIA]

Agnieszka Magnuszewska
Grzegorz Gałasiński
Budowa centralnego odcinka trasy W-Z dobiega powoli końca, więc radni PiS chcą wyjaśnić ostatnie wątpliwości co do prac na nim prowadzonych. Wiążą się one z wyglądem przystanku Piotrkowska-Centrum i belkami poprzecznymi na wjazdach do tunelu od strony Wólczańskiej.

- Trasa W-Z miała inaczej wyglądać, więc chcemy się przekonać, że to, co było na wizualizacji jest realizowane. Przecież na wjeździe do tunelu nie zakładano zamontowania na stałe rozpór między ścianami oporowymi a estakadą, po której będzie jeździł tramwaj - podkreśla Włodzimierz Tomaszewski, rady PiS. - Jeśli belki rozporowe zostaną na stałe, a na razie nie są demontowane, to znaczy, że nie wykonano części wylewek betonowych. W taki sposób można zaoszczędzić nawet 30 mln zł. Pytanie, kto ma na tym zaoszczędzić?

Betonowa trasa W-Z w centrum Łodzi wywołała sprzeciw młodzieży [ZDJĘCIA, FILM]

Natomiast radny Łukasz Magin (PiS) jest przekonany, że zaoszczędzono też podczas budowy przystanku Piotrkowska-Centrum.

- Wiata miała być lekką konstrukcją, a zastosowano dużo grubsze metalowe elementy, wykonane z gorszych materiałów. Komisja konkursowa, która oceniała koncepcje przystanku, nie poznałaby tego, co wybudowano - zaznacza Magin.

Trasa W-Z. Platany, jałowce i róże pojawią się przed Centralem

Radni złożyli 14 lipca osiem interpelacji dotyczących prac na trasie W-Z. Odpowiedzi mają otrzymać dopiero 25 września, co według nich jest zbyt odległym terminem. Część prac może już być wtedy po odbiorze.

TAK WYGLĄDAŁA WIZUALIZACJA TRASY W-Z:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki