- Trasa W-Z miała inaczej wyglądać, więc chcemy się przekonać, że to, co było na wizualizacji jest realizowane. Przecież na wjeździe do tunelu nie zakładano zamontowania na stałe rozpór między ścianami oporowymi a estakadą, po której będzie jeździł tramwaj - podkreśla Włodzimierz Tomaszewski, rady PiS. - Jeśli belki rozporowe zostaną na stałe, a na razie nie są demontowane, to znaczy, że nie wykonano części wylewek betonowych. W taki sposób można zaoszczędzić nawet 30 mln zł. Pytanie, kto ma na tym zaoszczędzić?
Betonowa trasa W-Z w centrum Łodzi wywołała sprzeciw młodzieży [ZDJĘCIA, FILM]
Natomiast radny Łukasz Magin (PiS) jest przekonany, że zaoszczędzono też podczas budowy przystanku Piotrkowska-Centrum.
- Wiata miała być lekką konstrukcją, a zastosowano dużo grubsze metalowe elementy, wykonane z gorszych materiałów. Komisja konkursowa, która oceniała koncepcje przystanku, nie poznałaby tego, co wybudowano - zaznacza Magin.
Trasa W-Z. Platany, jałowce i róże pojawią się przed Centralem
Radni złożyli 14 lipca osiem interpelacji dotyczących prac na trasie W-Z. Odpowiedzi mają otrzymać dopiero 25 września, co według nich jest zbyt odległym terminem. Część prac może już być wtedy po odbiorze.
TAK WYGLĄDAŁA WIZUALIZACJA TRASY W-Z:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?