18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Trasa W-Z. Zakorkowana ul. Żwirki [ZDJĘCIA CZYTELNIKA]

mek
Czytelnik/Krzysztof Komorowski
Choć władze miasta zapowiedziały we wtorek usprawnienie organizacji ruchu na ul. Żwirki, jeszcze tego samego dnia, na tej ulicy tworzyły się korki. Na organizację ruchu podczas przebudowy Trasy W-Z narzekają nasi Czytelnicy.

We wtorek ustawiono zakaz skrętu w ul. Żwirki dla samochodów jadących z obu kierunków ul. Piotrkowskiej. Zmieniony został też cykl świateł na skrzyżowaniu Kościuszki z Żwirki.

CZYTAJ: Trasa W-Z w Łodzi: sprawdź zmiany w organizacji ruchu

Wszystkie te zmiany wprowadzono po to, by usprawnić ruch tramwajów na ul. Żwirki. Efekt? We wtorek, późnym popołudniem, Żwirki wciąż było zakorkowane.

- Nie pomogły postawione znaki zakazu skrętu. Przy takim wielkim remoncie drogowo-komunikacyjnym opracowanie koncepcji objazdów powinno być przygotowane 3 miesiące wcześniej a nie robione na bieżąco poprzez robienie korekt - komentuje nasz Czytelnik, pan Krzysztof. - Za takie zorganizowanie objazdów na czas remontów i samo przygotowanie do przebudowy Trasy W-Z, jak ktoś miałby odwagę to powinien sam zrezygnować z pełnionej funkcji urzędowej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 19

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

c
cynik
Ej ty pewnie z Polski nie piszesz /widzę to literach/ więc bez komentarzy.Ale do rzeczy.Jakby łodzianie przesiedli się z aut do komunikacji miejskiej to by się.komunikacja miejska....zablokowała...
i
iza3068
LTR? śmiechu warte. Nie pojedziesz Zgierz Pabianice bez przesiadki. Skończył się termin realizacji inwestycji i skończył się tramwaj regionalny. Są tylko wyremontowane torowiska, nic więcej.
a
albert Opania
Sory, gdyby Lodziaki nie jezdizli do roboty 2km samochodem tylko przeniesli sie na transport zbiorowy, korkow by nie bylo......Co chwile widzialem jak mnostwo aut stalo w korku i byl tylko kierowca.Jak sie d*** nie chce wozic MPK to prosze narzekac wylacznie na siebie....
A
AS
Nazywasz porządną inwestycją drogową rozpie....nie jednej z głównych ulic miasta na DWA lata? Uwierz mi są inne miejsca wymagające remontu. Jak sam zauważyłeś była to dwujezdniowa ulica po 4 pasy w każdą stronę i miała naprawdę dobrą przepustowość. Korki głównie tworzyły się przy skrzyżowaniu tejże ulicy z drugą podobną (Kopcińskiego) wystarczyło by tam pomyśleć o dwupoziomowym skrzyżowaniu ale nie tam nic nie zmieniają.
t
tm
Powinniście się cieszyć, że wreszcie w mieście się coś dzieje. Przecież w Łodzi od czasów Gierka nie było porządnej inwestycji drogowej, poza drobnymi usprawnieniami typu estakada na Włókniarzy.
Przy takim remoncie nie da się tak wyznaczyć objazdów by nie było korków. Gdzie chcecie mieć te objazdy? Jeśli auta z ulicy dwujezdniowej po 3-4 pasy w jedną stronę wpuszcza się na wąskie jedno-jezdniowe uliczki, to się zablokuje, inaczej nie będzie. Zrozumcie to. Jak wam bardzo zbrzydła jazda autem to wsiadajcie do MPK albo na rower i nie marudzić.
k
kologp
No przecież ZD podstawiła wam pod oknami dodatkowe autobusy, to czego miauczycie? Wiecie ile to kosztuje? Zamiast szczekać podziękujcie, mogła dla was nic nie rozbić żebyście się sami męczyli a zrobiła! Teraz przynajmniej na benzynie zaoszczędzicie jak się przeciądziecie na komunikację miejską. Sama oszczędność. Tylko za zaoszczędzone pieniądze wysłać kartki z podziękowaniami dla pani ZD!!!
G
Gość
INFORMACJA dla Miłościwie nam Panującej Pani Prezydent ZD...okolice centrum to także Środmiejska Dzielnica Mieszkaniowa czyli po naszemu Manhattan, gdzie mamy w Łodzi najwyższe budynki mieszkalne, czyli można założyc iż mieszkają w nich ludzie,i to dużo !!!! którzy pracują, rano wyjeżdzają, po południu wracają...po prostu jak każdy wolny obywatel. Dziwne Pani Prezydent ???
N
NOWO PRZYBYŁY
PRZYZNAĆ TRZEBA - POLEGLIŚCIE -W NIERÓWNEJ WALCE .
NIE KUMATY
PANI TO SE NIEDA NIC Z TYM JUŻ ZROBIĆ . CZY TO JEST JASNE .
s
ssgh
przeciez Krope odwołali nasi boscy mieszczkancy zupelnie zapominajac co zrobił dla tego miasta... ale wazne byly gdzie masz wuju czapke i inne bzdury... tak media zmaniupulowały mieszkancow. A kropa zrobil ŁTR choc to rzadna rewolucja, zrobil Atlas Arene, EC1, sciagnal kilku wiekszych inwestorow do regionu.
g
gość
Tak. "Normalnie" polegało na tym, że tramwaje regularnie spędzały tam w korku po kilka - kilkanaście minut. Zresztą obecnie masz właśnie to, co przed remontem, kiedy było tak "wspaniale".
O
OLA
góra kompleksów, przy manii wielkości - z tym sie każdy zgodzi.
Teraz ucieka główna księgowa. Czy to nie symptomatyczne jest?
z
z
zwłaszcza, że objazd był planowany ul. Żwirki, a specjalnie przerabiali chodniki i krawężniki by puścić ruch samochodów
k
kolo
Fajne pomysły ma ZDIT, zablokuje możliwość przejazdu żwirki to poskutkuje tym że na Radwańskiej wszystko ugrzęźnie na dobre. Super, pogratulować pomysłowości tym pseudourzędnikom, kto to wszystko zaplanował??? Nie wiedzieli że tan się będzie korować? nie wpadli na to? Może niepotrzebnie utrzymujemy za nasze pieniądze takich nieudaczników? PUP czeka! Z takimi kwalifikacjami na pewno znajdziecie pracę gdziekolwiek...
X
XYZ
Przeciez ŁTR robionoz a czasowKropy,a wtedy jeszcze nei bylo tych terrorystow.
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie