Kampania pod hasłem "Move Your Imagination" promuje sześć polskich miast, w tym Łódź. Opiera się przede wszystkim na wspomnieniach turystów, którzy odwiedzili nasz kraj.
- To rekomendacja innego turysty sprawia, że wybieramy jakieś miejsce na wyjazd - mówi Justyna Jedlińska z POT. - Reklamy prasowe i telewizyjne pokażą relacje i odczucia turystów tuż po powrocie z Polski.
O Łodzi opowiedzą Anglicy Joe i Sheila (dla Brytyjczyków), Niemcy Thomas i Melanie (dla Niemców) oraz Francuzi Jaques i Emilie (dla Francuzów). Jaka to będzie Łódź?
- Między innymi klubowa - mówi Justyna Jedlińska. - Ale chcemy też promować tzw. łódzką turystykę kulturową związaną z filmem i architekturą przemysłową, w której wiele osób lubi przebywać.
Do czerwca 2012 r. reklamy będą pojawiać się m.in. w prasie. W najbliższym czasie, 9 października w "Independent of Sunday" oraz 16 października w "Sunday Telegraph" w Wielkiej Brytanii, 10 października w niemieckim "Focus", a 12 października reklama zamieści francuska "Telerama". Plakaty reklamy zawisną w londyńskim, berlińskim i paryskim metrze.
Pojawimy się w niemieckich stacjach telewizyjnych: RTL, VOX i SAT1. We Francji będą to: France 2, France 3, Discovery, Fox Life i Canal+. Brytyjczycy zobaczą nas na kanałach ITV1, ITV2, ITV3 i BSkyB. Dla francuskiej wersji głosu w reklamie użyczył Andrzej Seweryn.
Blogerzy z trzech państw przyjadą do Łodzi, by potem swoje wrażenia opisać w internecie. W sieci pojawi się też gra, w której gracze wcielą się w rolę turystów odwiedzających ciekawe miejsca w Polsce. Dla zwycięzców do wygrania będzie 10 weekendowych pobytów w naszym kraju.
Urząd Miasta Łodzi nie zapłaci za kampanię nawet złotówki. POT kosztowała ona 54 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?