Ulica Kopcińskiego w Łodzi. Światła na "przejściu śmierci" dopiero... w 2022 roku

md

Wideo

Zobacz galerię (4 zdjęcia)
Łodzianie poczekają jeszcze długo na sygnalizację świetlną przy zamkniętym przejściu dla pieszych przez ul. Kopcińskiego. Zamknięte od grudnia 2018 r. przejście zostanie otwarte prawdopodobnie dopiero w... 2022 r.

Przejście dla pieszych przez ul. Kopcińskiego, na wysokości Sądu Rejonowego Łódź - Widzew i oddziału NFZ swą bardzo wątpliwą sławę w całej Polsce zyskało w kwietniu 2018 r. Zginęła na nim 9-letnia dziewczynka. Wbiegła na przejście po tym, jak zatrzymały się przed nim samochody, acz obie jezdnie ulicy przedzielone są torami, a mimo, że motorniczy nadjeżdżającego tramwaju rozpoczął awaryjne hamowanie, 9-latka i wbiegła wprost pod jego koła i zginęła na miejscu.

O tej tragedii informowały wszystkie media ogólnopolskie, na portalach społecznościowych powstały grupy, które naciskały Urząd Miasta Łodzi, by jak najprędzej zainwestować w sygnalizację świetlną na „przejściu śmierci”, nawet tymczasową, tym bardziej, że w tym miejscu już wcześniej dochodziło do wypadków i potrąceń pieszych. W akcję zaangażowali się także celebryci, jak choćby pochodzący z Łodzi aktor Borys Szyc.

Apele poskutkowały, jednak jak pokazała przyszłość, tylko tymczasowo. Już tydzień po tragedii urzędnicy z magistratu zadeklarował, że „zrobią wszystko, by sygnalizacja pojawiła się na tym przejściu jeszcze przed 1 września” 2018 r. Z przejścia korzystają m.in. uczniowie XI Liceum Ogólnokształcące, padła suma i źródło finansowania - 150 tys. z rezerwy budżetowej Łodzi.

CZYTAJ INNE ARTYKUŁY

Zwrot akcji nastąpił jednak w grudniu tego samego roku, już po wyborach samorządowych. Przejście przez ruchliwą, dwupasmową jezdnię... zostało zamknięte. Decyzję ogłosiła Miejska Rada Ruchu Drogowego. Padły argumenty m.in. takie, że „przejście jest rzadko używane”. Poza tym byłby problem z połączeniem sygnalizatorów po obu stronach ulicy, ponieważ ul. Kopcińskiego jest drogą krajową, a nie miejską. Oznacza to brak możliwości poprowadzenia przewodu górą, nie byłoby także możliwości zsynchronizowania świateł z pozostałymi sygnalizatorami w pobliżu, ponieważ nie to rejon objęty system sterowania ruchem. W połowie grudnia 2018 skrzyżowanie zamknięto.

Po ponad roku pojawiła się pierwsza nowość w tej sprawie. Jeszcze w grudniu 2019 r o to, co dzieje się w sprawie „przejścia śmierci” w swej interpelacji zapytał Bartłomiej Dyba - Bojarski, łódzki radny Prawa i Sprawiedliwości.

„(...) Na jakim etapie obecnie jest projektowanie i kiedy można się spodziewać wykonania przejścia dla pieszych na wysokości budynków sądu i NFZ, które rok temu zamknięto".

Odpowiedział wiceprezydent Wojciech Rosicki. „(...) Projekt sygnalizacji świetlnej został zlecony w ramach Budowa nowej linii tramwajowej w ul. Nowowęglowej od ul. Tramwajowej do włączenia w ul. Kopcińskiego wraz z przebudową wiaduktu”. Trwają prace nad projektem - wyjaśnia dalej wiceprezydent -a ich zakończenie spodziewane jest w drugiej połowie 2020 r., potem przetarg i roboty, a termin ich zakończenia to 30 października 2022 r.

Rosicki zaznacza także, że po podpisaniu umowy z wykonawcą, na ul. Kopcińskiego zostanie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu, „co wprowadzi również zmianę w zakresie przejścia dla pieszych”. To zaś oznacza, że przejście, nawet w formie tymczasowego, zostanie otwarte dopiero w 2022 r.

CZYTAJ INNE ARTYKUŁY

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 48

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

.
4 stycznia, 17:16, Mao:

Jasne, sygnalizacja i przejście przy skrzyżowaniu Marszałków, kolejne przy NFZ i Sądzę, jeszcze jedno przy szkole i na odcinku 300m będą trzy światła...

Niech Haneczki zmobilizują inwestora z Monopolis aby zrobił kładkę , wystarczyło wywrzeć taką presję przed wydaniem zgody na budowę

5 stycznia, 20:10, Makowa:

Bardzo słuszna koncepcja. Dziwię sie ze władze miejskie nie zmuszaja deweloperów do budowania np. drog dojazdowych czy, jak w przypadku blokow, miejsc parkingowych. A tu można bylo rzeczywiscie zrobic kładkę.

5 stycznia, 23:14, Ldz:

Bardzo głupio pieprzysz. Monopolis ma dojazd i dojście od Wydawniczej, więc w ogóle nie potrzebuje tego przejścia. Jeżeli ktoś będzie chciał się dostać do Monopolis pieszo, to i tak mu będzie bliżej przez skrzyżowanie Marszałków, albo od Tuwima.

Nie znasz miasta.

Czy ty w ogóle z Łodzi jesteś?

Aha, zmuszanie inwestora do budowy dróg, które do niego nie należą to zwykłe wymuszanie, bezprawie.

6 stycznia, 19:01, Zobaczycie:

Monopolis zakorkuje jeszcze bardziej drogi w tej okolicy. Nie robi sie takich inwestycji jak nie ma dobrego dojazdu. Bedzie sie działo...

Piierdolisz przygłupie. Już to widzimy. Monopolis ma dojazd od tyłu, więc niczego nie zakorkuje, bo tam są aż cztery możliwości wyjazdu przyjedź do Łodzi, to się przekonasz. A czy będzie większy ruch? Ależ oczywiście, że tak! Tylko my wolimy rozwój miasta i związany z tym większy ruch, niż zastój chaszcze porastające ruiny.

K
Kierowca
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

5 stycznia, 21:02, Tomasz:

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

5 stycznia, 23:11, Korpo:

To jest parking. Parking dworcowy, parking łódzki, parking polski, parking piętrowy. Ale to po prostu parking.

Ci co odwożą podróżnych mają strefę kiss and ride, a więc tam nie zaparkują, bo to dla nich niewygodne.

A jak podróżny zaparkuje auto i wyjedzie na dwa tygodnie, to gorzej niż ktoś kto zaparkuje na kilka godzin i nie pojedzie pociągiem.

Aha, ten parking NIE JEST DLA PODRÓŻNYCH. Rozumiesz? Tam nie ma takiego ograniczenia, że tylko podróżni mogą tam parkować. A jak się taki absurd pojawi, to wzrośnie liczba "podróżnych" kupujących bilet na Widzew. A jak trzeba będzie za miasto, to kupią do Bedonia. A ty dalej będziesz zmyślał zasady, których nie ma i które są nielogiczne.

6 stycznia, 06:47, Podróżny:

Na szczęście już niedługo wprowadzą opłaty i sprawa będzie rozwiązana. Będziesz mógł sobie parkować jak długo chcesz

6 stycznia, 16:22, dość:

Jakie to szczęście! Strzep sobie, to będziesz jeszcze szczęśliwszy.

Ale na szczęście te opłaty będą DLA WSZYSTKICH i żaden buc z forum nie będzie mi mówić komu tam wolno parkować. Buc też będzie płacił. O ile kiedyś kupi samochód.

6 stycznia, 19:09, Gość:

Zastanawiam się dlaczego bycie kierowcą od razu budzi u większości chamstwo i agresję.

No właśnie! Komu przeszkadzało, że parkowali tam kierowcy? Po co ta niechęć i agresja wobec ludzi, którzy jeżdżą samochodami?

Przecież kierowcy to ludzie. Dojeżdżają do pracy, bo widać tak potrzebują, nie każdy mieszka dwie ulice dalej. Niektórzy dojeżdżają spod miasta, bo tutaj jest praca. To nic złego, że ludzie dojeżdżają do pracy.

G
Gość
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

5 stycznia, 21:02, Tomasz:

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

5 stycznia, 23:11, Korpo:

To jest parking. Parking dworcowy, parking łódzki, parking polski, parking piętrowy. Ale to po prostu parking.

Ci co odwożą podróżnych mają strefę kiss and ride, a więc tam nie zaparkują, bo to dla nich niewygodne.

A jak podróżny zaparkuje auto i wyjedzie na dwa tygodnie, to gorzej niż ktoś kto zaparkuje na kilka godzin i nie pojedzie pociągiem.

Aha, ten parking NIE JEST DLA PODRÓŻNYCH. Rozumiesz? Tam nie ma takiego ograniczenia, że tylko podróżni mogą tam parkować. A jak się taki absurd pojawi, to wzrośnie liczba "podróżnych" kupujących bilet na Widzew. A jak trzeba będzie za miasto, to kupią do Bedonia. A ty dalej będziesz zmyślał zasady, których nie ma i które są nielogiczne.

6 stycznia, 06:47, Podróżny:

Na szczęście już niedługo wprowadzą opłaty i sprawa będzie rozwiązana. Będziesz mógł sobie parkować jak długo chcesz

6 stycznia, 16:22, dość:

Jakie to szczęście! Strzep sobie, to będziesz jeszcze szczęśliwszy.

Ale na szczęście te opłaty będą DLA WSZYSTKICH i żaden buc z forum nie będzie mi mówić komu tam wolno parkować. Buc też będzie płacił. O ile kiedyś kupi samochód.

Zastanawiam się dlaczego bycie kierowcą od razu budzi u większości chamstwo i agresję.

Z
Zobaczycie
4 stycznia, 17:16, Mao:

Jasne, sygnalizacja i przejście przy skrzyżowaniu Marszałków, kolejne przy NFZ i Sądzę, jeszcze jedno przy szkole i na odcinku 300m będą trzy światła...

Niech Haneczki zmobilizują inwestora z Monopolis aby zrobił kładkę , wystarczyło wywrzeć taką presję przed wydaniem zgody na budowę

5 stycznia, 20:10, Makowa:

Bardzo słuszna koncepcja. Dziwię sie ze władze miejskie nie zmuszaja deweloperów do budowania np. drog dojazdowych czy, jak w przypadku blokow, miejsc parkingowych. A tu można bylo rzeczywiscie zrobic kładkę.

5 stycznia, 23:14, Ldz:

Bardzo głupio pieprzysz. Monopolis ma dojazd i dojście od Wydawniczej, więc w ogóle nie potrzebuje tego przejścia. Jeżeli ktoś będzie chciał się dostać do Monopolis pieszo, to i tak mu będzie bliżej przez skrzyżowanie Marszałków, albo od Tuwima.

Nie znasz miasta.

Czy ty w ogóle z Łodzi jesteś?

Aha, zmuszanie inwestora do budowy dróg, które do niego nie należą to zwykłe wymuszanie, bezprawie.

Monopolis zakorkuje jeszcze bardziej drogi w tej okolicy. Nie robi sie takich inwestycji jak nie ma dobrego dojazdu. Bedzie sie działo...

d
dość
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

5 stycznia, 21:02, Tomasz:

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

5 stycznia, 23:11, Korpo:

To jest parking. Parking dworcowy, parking łódzki, parking polski, parking piętrowy. Ale to po prostu parking.

Ci co odwożą podróżnych mają strefę kiss and ride, a więc tam nie zaparkują, bo to dla nich niewygodne.

A jak podróżny zaparkuje auto i wyjedzie na dwa tygodnie, to gorzej niż ktoś kto zaparkuje na kilka godzin i nie pojedzie pociągiem.

Aha, ten parking NIE JEST DLA PODRÓŻNYCH. Rozumiesz? Tam nie ma takiego ograniczenia, że tylko podróżni mogą tam parkować. A jak się taki absurd pojawi, to wzrośnie liczba "podróżnych" kupujących bilet na Widzew. A jak trzeba będzie za miasto, to kupią do Bedonia. A ty dalej będziesz zmyślał zasady, których nie ma i które są nielogiczne.

6 stycznia, 06:47, Podróżny:

Na szczęście już niedługo wprowadzą opłaty i sprawa będzie rozwiązana. Będziesz mógł sobie parkować jak długo chcesz

Jakie to szczęście! Strzep sobie, to będziesz jeszcze szczęśliwszy.

Ale na szczęście te opłaty będą DLA WSZYSTKICH i żaden buc z forum nie będzie mi mówić komu tam wolno parkować. Buc też będzie płacił. O ile kiedyś kupi samochód.

P
Podróżny
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

5 stycznia, 21:02, Tomasz:

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

5 stycznia, 23:11, Korpo:

To jest parking. Parking dworcowy, parking łódzki, parking polski, parking piętrowy. Ale to po prostu parking.

Ci co odwożą podróżnych mają strefę kiss and ride, a więc tam nie zaparkują, bo to dla nich niewygodne.

A jak podróżny zaparkuje auto i wyjedzie na dwa tygodnie, to gorzej niż ktoś kto zaparkuje na kilka godzin i nie pojedzie pociągiem.

Aha, ten parking NIE JEST DLA PODRÓŻNYCH. Rozumiesz? Tam nie ma takiego ograniczenia, że tylko podróżni mogą tam parkować. A jak się taki absurd pojawi, to wzrośnie liczba "podróżnych" kupujących bilet na Widzew. A jak trzeba będzie za miasto, to kupią do Bedonia. A ty dalej będziesz zmyślał zasady, których nie ma i które są nielogiczne.

Na szczęście już niedługo wprowadzą opłaty i sprawa będzie rozwiązana. Będziesz mógł sobie parkować jak długo chcesz

L
Ldz
4 stycznia, 17:16, Mao:

Jasne, sygnalizacja i przejście przy skrzyżowaniu Marszałków, kolejne przy NFZ i Sądzę, jeszcze jedno przy szkole i na odcinku 300m będą trzy światła...

Niech Haneczki zmobilizują inwestora z Monopolis aby zrobił kładkę , wystarczyło wywrzeć taką presję przed wydaniem zgody na budowę

5 stycznia, 20:10, Makowa:

Bardzo słuszna koncepcja. Dziwię sie ze władze miejskie nie zmuszaja deweloperów do budowania np. drog dojazdowych czy, jak w przypadku blokow, miejsc parkingowych. A tu można bylo rzeczywiscie zrobic kładkę.

Bardzo głupio pieprzysz. Monopolis ma dojazd i dojście od Wydawniczej, więc w ogóle nie potrzebuje tego przejścia. Jeżeli ktoś będzie chciał się dostać do Monopolis pieszo, to i tak mu będzie bliżej przez skrzyżowanie Marszałków, albo od Tuwima.

Nie znasz miasta.

Czy ty w ogóle z Łodzi jesteś?

Aha, zmuszanie inwestora do budowy dróg, które do niego nie należą to zwykłe wymuszanie, bezprawie.

K
Korpo
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

5 stycznia, 21:02, Tomasz:

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

To jest parking. Parking dworcowy, parking łódzki, parking polski, parking piętrowy. Ale to po prostu parking.

Ci co odwożą podróżnych mają strefę kiss and ride, a więc tam nie zaparkują, bo to dla nich niewygodne.

A jak podróżny zaparkuje auto i wyjedzie na dwa tygodnie, to gorzej niż ktoś kto zaparkuje na kilka godzin i nie pojedzie pociągiem.

Aha, ten parking NIE JEST DLA PODRÓŻNYCH. Rozumiesz? Tam nie ma takiego ograniczenia, że tylko podróżni mogą tam parkować. A jak się taki absurd pojawi, to wzrośnie liczba "podróżnych" kupujących bilet na Widzew. A jak trzeba będzie za miasto, to kupią do Bedonia. A ty dalej będziesz zmyślał zasady, których nie ma i które są nielogiczne.

T
Tomasz
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

5 stycznia, 13:26, Korpo:

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

To jest parkin dworcowy. Dla tych co odwożą podróznych na pociąg albo sami jadą pociągami. Dla pracowników korpo niech o parkingi dba pracodawca.

M
Makowa
4 stycznia, 17:16, Mao:

Jasne, sygnalizacja i przejście przy skrzyżowaniu Marszałków, kolejne przy NFZ i Sądzę, jeszcze jedno przy szkole i na odcinku 300m będą trzy światła...

Niech Haneczki zmobilizują inwestora z Monopolis aby zrobił kładkę , wystarczyło wywrzeć taką presję przed wydaniem zgody na budowę

Bardzo słuszna koncepcja. Dziwię sie ze władze miejskie nie zmuszaja deweloperów do budowania np. drog dojazdowych czy, jak w przypadku blokow, miejsc parkingowych. A tu można bylo rzeczywiscie zrobic kładkę.

S
Słusznie
4 stycznia, 22:05, xxx:

Jak czytam o działaniach naszych łódzkich urzędasów to po prostu śmiać mi się chce. Trzy lata na ustawienie sygnalizacji to czysta kpina. Można taką sygnalizację ustawić w dwa miesiące. Swego czasu byłem "murem za Hanką" ale teraz coraz częściej widzę, że ta kobieta nie potrafi rządzić a tym samym wziąć za [wulgaryzm] swoich urzędasów. Niedotrzymywane terminy, długotrwałe inwestycje, brak promocji Łodzi (np. Wiedźmin i Sapkowski) to już norma. Chybione inwestycje jak wyłączone sygnalizacje świetlne na Dąbrowskiego, Narutowicza, Rondzie Lotników Lwowskich czy Piotrkowskiej to marnowanie publicznych pieniędzy. Zamykanie linii tramwajowych Legionów, Warszawska, Wojska Polskiego a niedługo to chyba Politechniki to jest brak gospodarskiego oka władz miasta. I można tu mnożyć wiele rzeczy. Łódź popada w marazm.

Zgadzam sie w 100%. Niestety to bardzo słaby i mało skuteczny polityk, zupełnie bez pomysłu na Łódź. Na dodatek otoczona wyjatkowo miernymi postaciami...

p
pisdupa

Dyba dupa

Buda dupa

Duda dupa

K
Korpo
4 stycznia, 19:34, Bert:

Aktywiści EL same zera i tak będą łamać przepisy.

4 stycznia, 20:05, mietek:

A piesze barany będą wbiegać pod samochody i tramwaje.

4 stycznia, 20:51, Barnaba:

Dlatego trzeba zwężać ulice i uspokajać ruch poprzez montaż progów zwalniających. A dodatkowo słupkować wszystkie ulice gdyż inaczej EL same zera wjadą wszędzie i wszystko zniszczą.

4 stycznia, 21:14, Ultrcht:

idź się leczyć , albo zapłać za uszkodzenie zawieszenia , te progi to jest kryminał bo to celowe niszczenie ludziom aut komuchu !

4 stycznia, 22:02, Tomek:

O nowego roku miały być wprowadzone opłaty za parking podziemny przy dworcu Łódź Fabryczna. Byłem 2 stycznia i jeszcze nic się nie dzieje. Czas skończyć z rym parkingiem korporacyjnym.

A dlaczego? Pracownicy korpo są gorsi?

Łamią zasady parkowania?

G
Gość
4 stycznia, 20:25, Gość:

W dniu zamordowania irańskiego generała Kasema Sulejmaniego, w geście solidarności z Irańczykami, ludzie przyszli w Warszawie złożyć kwiaty i zapalić znicze pod murem ambasady Iranu.

4 stycznia, 20:53, mietek:

Chuuuuuuuja se zapal!

4 stycznia, 22:11, Gość:

Chcesz wojny judeosatanisto?

4 stycznia, 22:57, mietek:

No kretyn!

4 stycznia, 23:09, !:

mietek dupa!

Wyjaśnij co twój wpis ma wspólnego z artykułem .

K
Kinia

Nigdy!!! Tam nie powinny powstać żadne światła!!! Niech ludzie chodzą do świateł przy skrzyżowaniu marszałków!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3