Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Łódzki. Prezentacja kół naukowych i organizacji studenckich [ZDJĘCIA]

Jacek Losik
Jacek Losik
W środę (19 października) odbyła się prezentacja kół naukowych i organizacji studenckich z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. To była jedenasta edycja sKOŁOwania.

Patio WZ wypełniło się w środę kolorowymi stoiskami informacyjnymi kół naukowych, działających na wydziale. Żacy mogli poznać szczegóły ofert organizacji studenckich oraz wziąć udział w rekrutacji do nich.

Do wyboru mają kilkanaście studenckich kół naukowych (SKN): MarkeTEAM, FEIM, SIGMA, ManageTEAM, Uni-Logistics, Personalni, Bizaktywne, Stratolog, Globalni, ProBiz+, Public Management i Zarządzania Łańcuchem Dostaw. Organizacje zajmują się zakresem tematów od rachunkowości do marketingu. Tą ostatnią dziedziną zajmuje się np. MarkeTEAM.

- Naszymi flagowymi projektami są Łódź Jungle Web, Marketing Challenge i Którędy do marketingu? - wymienia Mikołaj Smuga, członek koła naukowego. - Pierwsza impreza to największa w Polsce konferencja m.in. nt. marketingu internetowego organizowana przez studentów. Marketing Challenge to gra miejska, natomiast Którędy do marketingu? to konferencja dla studentów I roku tego kierunku.

Do zaangażowania się w działalność organizacji studenckich zachęca prof. UŁ, dr hab. Ewa Śnieżek, opiekun kół naukowych na WZ.

- Działalność w kołach daje bardzo dużo satysfakcji. Ponadto, studenci uczą się pracować w zespole oraz nabywają bezcenne doświadczenie przed podjęciem pracy. Między członkami SKN powstają również trwałe relacje międzyludzkie – mówi prof. Ewa Śnieżek.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki