Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Upadłość Sky Club: rozpacz turystów, zepsute wakacje

Agnieszka Jasińska
We wtorek biuro podróży Sky Club (dawniej Triada) ogłosiło upadłość. Zgłosili się do nas pierwsi klienci Sky Club, którzy opłacili wycieczki i nie mogą wyjechać na urlop. Przedstawiamy Wasze dramatyczne opowieści o zmarnowanych wakacjach

Kuba:
Postanowiliśmy wylecieć do Egiptu w drugim tygodniu lipca. W sobotę tj. 30.06 udaliśmy się do biura podróży aby wybrać wycieczkę. Znaleźliśmy naprawdę tanią ofertę (ok. 2200zł) spośród wielu różnych biur podróży - hotel 5 gwiazdkowy biuro Triada. Przed podpisaniem umowy poszliśmy jeszcze na spacer ulicą Piotrkowską wstępując do innego biura podróży z szyldem Triada (tak jak np. Neckermann) i o dziwo nie było tam tej oferty. Niestety nie zapaliła się nam czerwona lampa i zakupiliśmy wycieczkę w innym biurze. Dzwonili już do nas z naszego biura i zapewniali nas, że będą robili co w ich mocy aby odzyskać pieniądze.

Marta:
Miałyśmy jutro lecieć z koleżanką rano do Turcji. Lecz dowiadujemy się o upadłości biura. Po prostu porażka, kiedy odzyskamy nasze pieniądze?

Iwona:
18 lipca mieliśmy wylecieć z rodziną i znajomymi do Egiptu na 14 dni - wycieczka wykupiona w Triadzie, nie za bardzo wiemy co teraz?

Łukasz:
wraz z żoną mamy wykupione wczasy na Teneryfie. To miała być podróż poślubna, od 23 sierpnia - 14 dni. Wpłaciliśmy 30% ceny i... nie wiadomo czy odzyskamy cokolwiek. Na razie wiemy tyle, co z doniesień medialnych.

Mateusz:
Mamy wykupioną wycieczkę do Egiptu, gdzie organizatorem jest SKY CLUB. Nie ukrywam, że cała sytuacja z upadłością organizatora przeraża mnie, ponieważ miała to być nasza podróż poślubna. Biuro podróży, w którym zakupiliśmy wycieczkę, nie kontaktowało się jeszcze z Nami. Czy odzyskamy wpłacone pieniądze?? Jak długo to będzie trwało?? Czy zdążymy wykupić kolejną wycieczkę żeby mimo wszystko wyjechać na wymarzone wakacje?

Beata:
Dochodzi godz. 3 a ja nie mogę zasnąć.Wykupiłam w maju ze Sky Club na 3 osoby dorosłe na Kretę na 2 tygodnie.Wyjazd miał być 8 lipca, a powrót 22 lipca. 8 maja zapłaciłam zaliczkę a 4 czerwca resztę kwoty. Jestem zdruzgotana.Nie wiem co mam robić :(

Jeśli mieli Państwo wykupione wakacje ze Sky Club lub musicie wcześniej wrócić z urlopu, prosimy o kontakt [email protected].

***

Rainbow Tours przygotowało na najbliższe dwa tygodnie specjalne oferty związane z wylotami oraz specjalne ceny dla klientów Sky Club. Szczegóły pod numerem telefonu: tel. 42-680-38-51. Można też napisać maila: [email protected]

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki