- Prowadzimy tę ankietę od dwóch miesięcy - mówi Marcin Masłowski, rzecznik prezydent Łodzi. - Chcemy dzięki niej zbadać, czy nasi klienci są usatysfakcjonowani pracą wydziału. Wydział znajduje bowiem w sześciu lokalizacjach. A my chcemy, by jakość usług np. wymiany dowodów osobistych we wszystkich miejscach była taka sama, na wysokim poziomie. Dlatego poddajemy się ocenie mieszkańców.
Łodzianin dostaje ankietę, w której napisze, ile czasu poświęcił na załatwienie sprawy w urzędzie, czy jego zdaniem poszczególne czynności były ważne i co jeszcze można poprawić.
- Ankieta absolutnie nie wynika z żadnych wcześniejszych uwag ze strony mieszkańców - dodaje Marcin Masłowski. - Po prostu chcemy, by petenci nas ocenili. Zaplanowaliśmy takie badanie w planie pracy na ten rok. Ankietę przygotowaliśmy sami. Nie ponosiliśmy z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
Pod koniec marca ankiety zostaną zebrane. Władze miasta przeanalizują ich wyniki i ocenią, jak poszczególne lokalizacje są postrzegane przez klientów, a także czy są oni zadowoleni lub mają uwagi do pracy pracowników wydziału.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?