10 marca ZDiT przyznał, że usunął z wniosku jeden z dwóch tuneli (już po zawarciu umowy na dofinansowanie 20 grudnia). Poprawiony wniosek ponoć "wyszedł" ze ZDiT 17 lutego i miał dotrzeć do CUPT drogą mejlową. Jednak Irenusz Grasko, były inżynier kontraktu na trasie W-Z miał wątpliwości. Dlatego 25 marca wystąpił do CUPT z prośbą o udostępnienie korespondencji z 2014 r. w sprawie wniosku o dofinansowanie.
Co na to CUPT? W piśmie podpisanym przez p.o. dyrektora Paweł Szaciłło informuje: "ostateczny wniosek o dofinansowanie wpłynął do CUPT 12 grudnia 2013 r. Od grudnia 2013 r. beneficjent nie złożył do CUPT żadnego innego wniosku o dofinansowanie, w związku z czym nie była prowadzona również żadna korespondencja w tej sprawie."
Co na to ZDiT? - Rzeczywiście nie był złożony żaden inny wniosek o dofinansowanie. Wprowadzane były za to poprawki w stosunku do wniosku o dofinansowanie z grudnia 2013 r. - mówi Jacek Sarzało, naczelnik wydziału komunikacji społecznej w ZDiT.
ZOBACZ: Film o budowie trasy W-Z w Łodzi. Hit produkcji ZDiT [ZDJĘCIA+FILM]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?