W Łodzi zamkną aż 40 km dróg!

    W Łodzi zamkną aż 40 km dróg!

    Agnieszka Magnuszewska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    W Łodzi zamkną aż 40 km dróg!
    1/2
    przejdź do galerii

    ©Paweł Łacheta

    To będzie wyjątkowo trudne lato dla łódzkich kierowców. Zapowiadane już wcześniej remonty ulic w centrum to niejedyne utrudnienia w ruchu podczas wakacji.
    - Zamkniemy pięć odcinków ulic o łącznej długości 40 km. Z ruchu wyłączonych też będzie 10 km tras tramwajowych oraz 10 skrzyżowań - wylicza tegoroczne utrudnienia Radosław Stępień, wiceprezydent odpowiedzialny za drogi.

    Trudno nie mówić o drogowym paraliżu miasta. Dlatego radni poświęcili półtorej godziny podczas środowej sesji na debatę o remontach ulic.

    Pocieszenie ze strony władz miasta jest takie, że większość remontów w centrum powinna się zakończyć do 30 września. Później rozpoczną się utrudnienia na modernizowanej Trasie W-Z. Jeżeli więc któryś z remontów w Śródmieściu trochę się przedłuży, utrudnienia będą jeszcze większe.

    Chociaż dyskusja radnych miała dotyczyć głównie remontów w centrum, to największa jej część została poświęcona przebudowie skrzyżowania Pabianicka-al. Jana Pawła II. Nic dziwnego, bo drogowcy zamierzają ograniczyć na nim ruch w tym samym czasie, gdy rozkopane będzie centrum. Chodzi o lipiec, ale tę informację podano w nieco zawoalowany sposób.

    - Prace na skrzyżowaniu mogą się rozpocząć dopiero po zakończeniu robót na Demokratycznej, która ma być głównym objazdem przebudowywanego skrzyżowania - podkreśla Stępień. - Roboty na Demokratycznej trochę się przedłużą, bo ich zakończenie przewidziane jest na koniec czerwca.

    Po zamianie organizacji ruchu kierowcy będą mieć do dyspozycji tylko jedną nitkę Pabianickiej, po której będą jeździć w dwie strony.

    Jakie objazdy zostaną wytyczone oprócz Demokratycznej? Taką informację Małgorzata Niewiadomska - Cudak usiłowała wyciągnąć wczoraj od Radosława Stępnia. Odpowiedział jej Witold Nykiel, zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Transportu ds. inwestycji. Nic dziwnego, że jego wypowiedź nie usatysfakcjonowała radnej, bo proponowane objazdy to: zjazd z al. Politechniki w kierunku Rzgowskiej przez rondo Lotników Lwowskich oraz przejazd ul. Prądzyńskiego do Nowych Sadów i dalej Obywatelską.

    Jęli chodzi o informacje podawane przez Witolda Nykla, mogą one szybko ulec zmianie. Przekonali się o tym radni z komisji finansów. Na wtorkowym posiedzeniu usłyszeli, że remont Inflanckiej nie rozpocznie się w tym roku. Natomiast na środowej sesji zastępca dyrektora ZDiT ds. inwestycji zapewnił, że roboty będą prowadzone jednak w tym roku.

    - Do końca czerwca ma zostać ogłoszony przetarg. Po jego rozstrzygnięciu rozpoczniemy prace, ale będą one się wiązały z budową nowego odcinka jezdni oraz remontem dróg objazdowych - mówi Nykiel.

    Gdy radny Bartosz Domaszewicz zapytał Witolda Nykla, dlaczego zmienił wersję, wyjaśnił on, że dzień wcześniej użył skrótu myślowego. - Chodziło mi o to, że większa część robót na Inflanckiej rozpocznie się dopiero w 2014 roku - mówi Nykiel.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (30)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    wspaniale! nareszcie remont ulic w łodzi! ;>

    margaryna (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

    jestem bardzo zadowolony z tego zbliżającego się remontu! oby tak dalej! brawo, brawo, brawo ;D hehe

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Problem jest pogrzebany w tym, że

    .....as (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 6

    te artykuły piszą kobietki nie rozumiejące jak wygląda cykl inwestycyjny. Im się wydaje, ze remont Inflanckiej to wymiana samej nawierzchni i ograniczenie sie tylko do jednej ulicy.
    Natomiast...rozwiń całość

    te artykuły piszą kobietki nie rozumiejące jak wygląda cykl inwestycyjny. Im się wydaje, ze remont Inflanckiej to wymiana samej nawierzchni i ograniczenie sie tylko do jednej ulicy.
    Natomiast ludzie skupieni na pracy i na tym, aby inwestycję dobrze wykonać wiedzą, ze aby rozpocząć samą Inflancką nalezy najpierw doprowadzić do stanu używalności ulice przyległe, bo jak sie ją rozkopie to juz nie będzie jak jeździć gdziekolwiek i wtedy pani redaktor bedzie w nastepnym szale. Tak więc ja rozumiem, ze na pierwszy ogień nie pójdzie sama Inflancka, ale i Warszawska i uliczki przyległe jak i te, które łącza sie z modernizowana ulicą.
    Dlatego W. Nykiel powiedział i tu i tam rozsądnie, ze sama Inflancka nie pójdzie na pierwszy ogień. Tylko, zeby to zrozumieć trzeba wiedzieć z czego sie składa cała inwestycja, i ze bedzie z załozenia zetapowana, tak aby najpierw naprawić ulice sąsiednie, by w czasie robót na Inflanckiej dało sie po nich jeździć...zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    hmm

    XYZ (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 3

    Bo dziennikarze w ogole nie czytaja dokumentacji jaka jest na stronie ZDiTu. Dla dziennikarzy wazna jest sama inwestycja,a nie to jak bedzie wygladala i jakie materiały beda uzyte np. wypakowywane...rozwiń całość

    Bo dziennikarze w ogole nie czytaja dokumentacji jaka jest na stronie ZDiTu. Dla dziennikarzy wazna jest sama inwestycja,a nie to jak bedzie wygladala i jakie materiały beda uzyte np. wypakowywane sa plyty chodnikowe to pisza artykuł, ze są brzydkie ( a w dokumentacji jest napisane jakie maja być i to wtedy sie powinni interweniowac)

    I to wlasnie przez nich ludzie sa niedoinformowani, bo gazety opisuja wszystko zbyt ogolnikowo.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    hehehe

    wrrr (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 9

    Cytat:
    Człowieku co będzie lux ?? ZDiT sam się boi i nie wie jak podołać tym zadaniom, nic nie robili przez lata to teraz dostaną.. przetargi powygrywaja firmy koguciki za śmieszne stawki i będzie...rozwiń całość

    Cytat:
    Człowieku co będzie lux ?? ZDiT sam się boi i nie wie jak podołać tym zadaniom, nic nie robili przez lata to teraz dostaną.. przetargi powygrywaja firmy koguciki za śmieszne stawki i będzie dramat.. a co będzie jak zaczną kopać ?? żeby tylko coś się nie przytrafiło bo wtedy wkroczą prawnicy i będzie pozamiatane..


    Jak ja lubie takich doinformowanych, co to wszystko wiedzą, a na pewno, ze wszystko jest do doopy i nic się nie powiedzie.
    A tak naprawdę to się boją, że tematy, które krytykują się powiodą i staną się splendorem dla tych, którzy je firmują.:)zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Fajniej by było...

    gdyby w tym artykule było więcej konkretów na temat tych 40 km nowych dróg (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 7

    a nie plotek.
    Tak jak nie znosze tej władzy, uważam że akurat obecny ZDiT jest ok. bo wszyscy widzimy, ze pomimo utrudnień te nasze drogi są realizowane.
    Mamy ścieżki rowerowe, o czym kiedyś nie...rozwiń całość

    a nie plotek.
    Tak jak nie znosze tej władzy, uważam że akurat obecny ZDiT jest ok. bo wszyscy widzimy, ze pomimo utrudnień te nasze drogi są realizowane.
    Mamy ścieżki rowerowe, o czym kiedyś nie było mowy. Mamy nowe zakończone już inwestycje drogowe przeprowadzone nawet skutecznie.
    Nie sztuką jest krytykować, popędzać, doszukiwać się drugiego dna w słowach...sztuką jest odważnie coś realizować w oparach złego nastawienia i krytyki. Dlatego tutaj podziwiam Stępnia i tych co się za te niewdzięczne tematy wzięli, ze pomimo tego, ze od wielu lat jedzie się na ZDiT, podjęli się tych tematów i tej roboty.
    Oby wszystkie inwestycje wypaliły. Choć są też i kontrowersyjne i problematyczne jak tunele i przebudowa Piotrkowskiej, bo mamy przecież w kasie miasta finansowy kryzys, a te moim zdaniem nie sa nam najbardziej w tej chwili potrzebne... zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jak sie coś robi to też źle.

    Remek.A. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 10

    Nie mogę już czytać o tej nagonce na zdit. Co innego łatanie dziur, a co innego przebudowa całych dróg i skrzyżowań. To wymaga dużej pracy i multum uzgodnień w związku ze wszystkimi...rozwiń całość

    Nie mogę już czytać o tej nagonce na zdit. Co innego łatanie dziur, a co innego przebudowa całych dróg i skrzyżowań. To wymaga dużej pracy i multum uzgodnień w związku ze wszystkimi uwarunkowaniami. Cieszmy się, że ta władza w tej materii nadrabia ogromne zaległości drogowe. Tamte tylko zalepiały dziury czymś co było po krótkim czasie wysadzane przez deszcze, śnieg i mrozy.
    Teraz ma miejsce profesjonalna przebudowa np. takiej Inflanckiej, a efekt będzie na dziesiątki lat. Dlatego cieszmy się tym i jeszcze wytrzymajmy nieciekawy okres przejściowy, i doceńmy to, ze ktoś profesjonalnie się za to wziął. Laicy i krytykanci by pewnie znowu woleli, aby na krótko pozalepiać wszystkie nierówności, a za jakiś czas znowu powielać koszty.
    No i co z tego, ze 40 km dróg. Tak wyszło. Przecierpimy niedomogi, a potem będzie lux. Mnie cieszą te inwestycje, nawet w jednym czasie.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Lux

    Agent Tomek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 6

    Człowieku co będzie lux ?? ZDiT sam się boi i nie wie jak podołać tym zadaniom, nic nie robili przez lata to teraz dostaną.. przetargi powygrywaja firmy koguciki za śmieszne stawki i będzie...rozwiń całość

    Człowieku co będzie lux ?? ZDiT sam się boi i nie wie jak podołać tym zadaniom, nic nie robili przez lata to teraz dostaną.. przetargi powygrywaja firmy koguciki za śmieszne stawki i będzie dramat.. a co będzie jak zaczną kopać ?? żeby tylko coś się nie przytrafiło bo wtedy wkroczą prawnicy i będzie pozamiatane..zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    a ty niby skad wiesz, ze Zdit się boi ?i ze nie potrafi podołać tym zadaniom?

    gg (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 2

    generalnie to skąd masz legitymacje do wypowiadania takich bredni ?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Brawo!

    bb (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 24 / 6

    W końcu. Wyremontowano już sporo dróg, a jeszcze wiele inwestycji w trakcie (Trasa Górna, Przybyszewskiego). W przyszłym roku rusza Inflancka. Z pilnych do remontu pozostała chyba tylko Wojska...rozwiń całość

    W końcu. Wyremontowano już sporo dróg, a jeszcze wiele inwestycji w trakcie (Trasa Górna, Przybyszewskiego). W przyszłym roku rusza Inflancka. Z pilnych do remontu pozostała chyba tylko Wojska Polskiego z torowiskiem i torowisko na Dąbrowskiego. No i kilka skrzyżowań (głównie z tramwajami) też przydałoby się poprawić. Kilińskiego/Przybyszewskiego czy w ciągu DK14. Oprócz tego centrum, centrum i jeszcze raz centrum!! Nowe chodniki, nowe nawierzchnie dróg, mała architektura.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    zdit

    b (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 23 / 9

    w tym zdi'cie sami niedorozwinięci ludzie pracują


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Może niedorozwinięci, za to aktywni na forum

    Obserwator (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

    ZDiT jest wielkim nieszczęściem Łodzi. I nie widzę szans na poprawę. Wystarczy popatrzeć na samozadowolenie szeregu tamtejszych pracowników, bardzo aktywnych na tym forum. A ponieważ na tym rynku...rozwiń całość

    ZDiT jest wielkim nieszczęściem Łodzi. I nie widzę szans na poprawę. Wystarczy popatrzeć na samozadowolenie szeregu tamtejszych pracowników, bardzo aktywnych na tym forum. A ponieważ na tym rynku nie ma konkurencji i dodatkowo całość Łodzi zmonopolizowała spółdzielnia Grabarczyka, nie widzę szans na poprawę. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jesli uważasz sie za wielkiego specjalistę,

    /i\ (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 10

    i autorytet w dziedzinie dróg, to gdzie byłeś do tej pory ? Proponuję, skompletuj swoje zawodowe doświadczenie, pójdź do ZDiT i złóż podanie o pracę. Na pewno się ucieszą, skoro są tacy...rozwiń całość

    i autorytet w dziedzinie dróg, to gdzie byłeś do tej pory ? Proponuję, skompletuj swoje zawodowe doświadczenie, pójdź do ZDiT i złóż podanie o pracę. Na pewno się ucieszą, skoro są tacy niedorozwinięci.:))zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jesli uważasz sie za wielkiego specjalistę,

    /i\ (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 10

    i autorytet w dziedzinie dróg, to gdzie byłeś do tej pory ? Proponuję, skompletuj swoje zawodowe doświadczenie, pójdź do ZDiT i złóż podanie o pracę. Na pewno się ucieszą, skoro są tacy...rozwiń całość

    i autorytet w dziedzinie dróg, to gdzie byłeś do tej pory ? Proponuję, skompletuj swoje zawodowe doświadczenie, pójdź do ZDiT i złóż podanie o pracę. Na pewno się ucieszą, skoro są tacy niedorozwinięci.:))zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Pani Magnuszewska,

    ? (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 17

    Po co te interpersonalne wycieczki? po co?
    Czy pani była na tej komisji, o której pani tak kategorycznie wyrokuje?


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    to kwestia zawodowej dziennikarskiej etyki i tylko tyle ....

    jw. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

    jw.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    My za to płacimy i żadamy dobrej pracy

    Wkurzony (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 10

    Dostaje białej gorączki, gdy oglądam taki brak profesjonalizmu i arogancji jaki można spotkać w wykonaniu ZDiT i całych tych władz od inwestycji. Do tego - jacyś nawiedzeni komentują, że generalnie...rozwiń całość

    Dostaje białej gorączki, gdy oglądam taki brak profesjonalizmu i arogancji jaki można spotkać w wykonaniu ZDiT i całych tych władz od inwestycji. Do tego - jacyś nawiedzeni komentują, że generalnie dobrze, że coś się robi. To nie jest niczyja łaska, że " coś się robi" Za to coś się robimy płacone są bardzo duże pieniądze, często - za duże. I za to, możemy ŻĄDAĆ bardzo dobrej pracy, a nie tego bałaganu i nietrafionych wydatków. I tak ostatecznie to my za to zapłacimy. zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Panie wkurzony, prosimy o konkrety.

    normalny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 18

    Bo co do dróg, to jak w żadnej dziedzinie, dużo się dzieje. Właśnie co zrobiono całą łagiewnicką, a teraz za moment rusza ciąg dalszy. Inflancka jest połaczona z ważnymi skrzyżowaniami, które przy...rozwiń całość

    Bo co do dróg, to jak w żadnej dziedzinie, dużo się dzieje. Właśnie co zrobiono całą łagiewnicką, a teraz za moment rusza ciąg dalszy. Inflancka jest połaczona z ważnymi skrzyżowaniami, które przy okazji tego remontu będą całkowicie przeprojektowane, a to wymaga setki uzgodnień. Dlatego to trwa. najłatwiej narzekać.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Reszta potem

    Wkurzony (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 5

    Nie mam czasu na rozpisywanie się, więc coś na początek, reszta potem.
    1. Inflancka powinna była być wyremontowaną, nim zrobiono z niej DK1. Sprawa znana pd lat.
    2. Obecny projekt zawierał...rozwiń całość

    Nie mam czasu na rozpisywanie się, więc coś na początek, reszta potem.
    1. Inflancka powinna była być wyremontowaną, nim zrobiono z niej DK1. Sprawa znana pd lat.
    2. Obecny projekt zawierał podstawowe błędy i musi być zmieniony. Stąd opóźnienie remontu i pozorowana aktywność.
    Ale to drobiazgi.
    Miasto w którym na drogi i koleje mają być i są wydawane miliardy, najpierw zamawia projekty, stara się przepychać plany im towarzyszące, a potem przystępuje do opracowania studium transportowego. Właściwie to by wystarczyło za cały komentarz do poczynań ZDiT i władz transportowych. I można założyć z dużym prawdopodobieństwem, że z tego względu studium robić ma ZDiT a nie instytucja niezależna. Parę następnych spraw, gdy znajdę wolna chwilęzwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Szanowny PYSKACZU

    zrelaksowany (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 5

    Po pierwsze to zejdź ze ZDiT, bo to bardzo sprawna instytucja, która od lat jest ofiarą takich oszołomów jak ty i kolejnych ciagle zmieniajacych sie władz, które za kazdym razem zwalały dobra...rozwiń całość

    Po pierwsze to zejdź ze ZDiT, bo to bardzo sprawna instytucja, która od lat jest ofiarą takich oszołomów jak ty i kolejnych ciagle zmieniajacych sie władz, które za kazdym razem zwalały dobra dyrekcję bo musiały miec swoich. I nie wazne było, ze to byli ludzie niekompetentni nie zwiazani z zawodem budowlanym. W porywach kogo już tam nie było, był nawet policjant :))))) !!!
    Teraz wróciła normalność za przebudowy dróg wzięli sie profesjonaliści i ludzie z doświadczeniem, którzy niestety musza po poprzednikach dostawać cięgi.
    Ja widze konkretne efekty. Łagiewnicka została przebudowana tak, ze teraz bezpieczniej sie po niej jeździ i chodzi.
    Co do Inflanckiej to nie jest to remont, ale powazna przebudowa, z korytowaniem i zmiana podbudowy, jak również stworzeniem własciwego porządku ruchu na nowoprojektowanym skrzyzowaniu, które rodziło sie w goracych dyskusjach. Mowa o lewoskręcie z Warszawskiej. I to jest naturalne i dobrze, ze projekt był udoskonalany, ale to nie znaczy, ze był wadliwy. Po to sa robione konsultacje i po to takich jak ty dopuszcza sie do rozmów. Chodzi bowiem o wspólne dobro.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Szanowny PYSKACZU

    zrelaksowany (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 9

    Po pierwsze to zejdź ze ZDiT, bo to bardzo sprawna instytucja, która od lat jest ofiarą takich oszołomów jak ty i kolejnych ciagle zmieniajacych sie władz, które za kazdym razem zwalały dobra...rozwiń całość

    Po pierwsze to zejdź ze ZDiT, bo to bardzo sprawna instytucja, która od lat jest ofiarą takich oszołomów jak ty i kolejnych ciagle zmieniajacych sie władz, które za kazdym razem zwalały dobra dyrekcję bo musiały miec swoich. I nie wazne było, ze to byli ludzie niekompetentni nie zwiazani z zawodem budowlanym. W porywach kogo już tam nie było, był nawet policjant :))))) !!!
    Teraz wróciła normalność za przebudowy dróg wzięli sie profesjonaliści i ludzie z doświadczeniem, którzy niestety musza po poprzednikach dostawać cięgi.
    Ja widze konkretne efekty. Łagiewnicka została przebudowana tak, ze teraz bezpieczniej sie po niej jeździ i chodzi.
    Co do Inflanckiej to nie jest to remont, ale powazna przebudowa, z korytowaniem i zmiana podbudowy, jak również stworzeniem własciwego porządku ruchu na nowoprojektowanym skrzyzowaniu, które rodziło sie w goracych dyskusjach. Mowa o lewoskręcie z Warszawskiej. I to jest naturalne i dobrze, ze projekt był udoskonalany, ale to nie znaczy, ze był wadliwy. Po to sa robione konsultacje i po to takich jak ty dopuszcza sie do rozmów. Chodzi bowiem o wspólne dobro.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Chyba zdania nikt nie zmieniał

    Jadek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 19

    Przeciez przetarg na modernizację Inflanckiej determinuje terminy robót. A ten jest jak słyszymy w połowie bieżącego roku. Czyli prace ida do przodu. Inną kwestią jest etapowanie tej realizacji. I...rozwiń całość

    Przeciez przetarg na modernizację Inflanckiej determinuje terminy robót. A ten jest jak słyszymy w połowie bieżącego roku. Czyli prace ida do przodu. Inną kwestią jest etapowanie tej realizacji. I o tym zdaje się mówił p. Nykiel. To dziwne, że dziennikarze nie potrafią tutaj logicznie myśleć. I robia niepotrzebny szum i panikę, a teraz znowu to wałkują, zamiast przyznać się do błędu. zwiń

    Polecamy

    Menadżer Roku 2018

    Menadżer Roku 2018

    Najlepsze prezenty dla kobiety na urodziny i imieniny

    Najlepsze prezenty dla kobiety na urodziny i imieniny

    Smartfon pod choinkę? Okazje w świątecznej ofercie Orange

    Smartfon pod choinkę? Okazje w świątecznej ofercie Orange

    Szamanie na ekranie - nowy program kulinarny

    Szamanie na ekranie - nowy program kulinarny