1/24
Pandemia mocno namieszała w handlowym kalendarzu. W tym roku...
fot. Grzegorz Gałasiński

W handlu już świąteczne promocje

Pandemia mocno namieszała w handlowym kalendarzu. W tym roku wyjątkowo wcześnie można cieszyć się świątecznymi, a w zasadzie przedświątecznymi wyprzedażami. Handlowcy bowiem boją się ewentualnych ograniczeń lub przerw w działalności galerii handlowych.

Tradycyjnie świąteczne wyprzedaże zaczynają się w tzw. black friday, który przypada na ostatni piątek listopada. W tym roku jednak niektóre sieci sklepów organizują nie pojedynczy czarny piątek, ale całe "czarne tygodnie". Na taką akcję zdecydowali się m.in. właściciele sklepów Media Expert, a ceny na wybrane produkty spały nawet o 80 proc.

Czytaj dalej

2/24
Na dodatek towar można kupić na nieoprocentowane raty, które...
fot. Grzegorz Gałasiński

W handlu już świąteczne promocje

Na dodatek towar można kupić na nieoprocentowane raty, które zacznie się spłacać za pół roku. Podobne oferty mają inne sieci sklepów z artykułami rtv i agd.

Empik natomiast organizuje akcję pod hasłem "Wesołych przedświąt", w ramach której zachęca do zakupu gwiazdkowych upominków. Towarzyszy jej zestawienie prezentów z podziałem na męskie, damskie i dziecięce. Inne sieci sklepów tez już zachęcają do kupowania prezentów i świątecznych akcesoriów.

Czytaj dalej

3/24
- Sytuacja jest bardzo niepewna - mówi pani Agnieszka,...
fot. Grzegorz Gałasiński

W handlu już świąteczne promocje

- Sytuacja jest bardzo niepewna - mówi pani Agnieszka, zastępca kierownika w jednym z salonów odzieżowych w Galerii Łódzkiej. - Rośnie liczba zachorowań i zgonów, w każdej chwili rząd może ogłosić nowe ograniczenia, w tym w działalności centrów handlowych. Na razie nic nie wskazuje na to, by były wyjątki dla osób zaszczepionych i może się okazać, że przed świętami zostaną głównie zakupy internetowe. Lepiej już zrobić zakupy wcześniej.

Czytaj dalej

4/24
Dr Paweł Kowalski, specjalista ds. marketingu z Uniwersytetu...
fot. Grzegorz Gałasiński

W handlu już świąteczne promocje

Dr Paweł Kowalski, specjalista ds. marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego zauważa, że pandemia pozwoliła handlowcom wydłużyć okres świątecznych zakupów.

- Mamy okres sprzedaży przedświąteczny, po nim nastąpi świąteczny, aż dojdzie do poświątecznego - mówi dr Kowalski. - To głównie strategia właścicieli centrów handlowych, gdyż poszczególni najemcy są w stanie sprzedawać towary także przez internet. Centra handlowe natomiast zabezpieczają się przed ewentualnością, że nie będą mogły prowadzić zwykłej działalności bliżej świąt.

Czytaj dalej

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Horoskop dzienny na sobotę 27 kwietnia. Do kogo dziś uśmiechnie się szczęście?

Horoskop dzienny na sobotę 27 kwietnia. Do kogo dziś uśmiechnie się szczęście?

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]

Zobacz również

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Na osłodę rozstania - tort. Tak wyglądało pożegnanie maturzystów w XX LO FILM FOTO

Na osłodę rozstania - tort. Tak wyglądało pożegnanie maturzystów w XX LO FILM FOTO