Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W spadku po spadkowiczu. Pracownicy działu marketingu ŁKS mają teraz więcej pracy

R. Piotrowski
Nie tylko piłkarzy ŁKS czekają w ekstraklasie nowe wyzwania. [Fot. Krzysztof Szymczak]
Ekstraklasa to dziś „produkt” pod względem marketingowym doskonale opakowany, dlatego pracownicy ŁKS przed meczem z Lechią Gdańsk mieli pełne ręce roboty m.in. z odpowiednim zainstalowaniem nośników reklamowych.

Co ciekawe większość tych materiałów, w tym płachty na bramki czy tzw. ścianki do wywiadów, ełkaesiacy otrzymali w spadku po... spadkowiczu z ekstraklasy, czyli Zagłębiu Sosnowiec. Nowe są natomiast bandy statyczne, specjalne dywany 3D za bramkami czy flaga w kształcie koła środkowego.

- Materiały reklamowe przejeżdżały do nas w kilku turach. Otrzymaliśmy instrukcje od organizatora rozgrywek, jak je rozkładać lub montować. Na przykład dywany 3D można zamontować nie wcześniej niż trzy godziny przed meczem, ponieważ w innym razie może dojść do sparzenia murawy - wyjaśnia Krzysztof Wroński z działu marketingu Łódzkiego Klubu Sportowego.

W piątek po rozłożeniu wszystkich materiałów reklamowych całość skontrolowali przedstawiciele Ekstraklasy. ŁKS wypadł ponoć na „piątkę” z małym minusem, bo pracownicy Ekstraklasy mieli tylko kilka uwag.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki