1/6
Najtańszym samochodem w pełni elektrycznym oferowanym w...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

GL210709MK_005.jpg

Najtańszym samochodem w pełni elektrycznym oferowanym w Polsce jest Dacia Spring, dostępna od ok. 80 000 zł, bez uwzględnienia dopłat z programu „Mój Elektryk”. Na przeciwnym biegunie znajduje się Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo, którego ceny rozpoczynają się od ponad 800 000 zł.

2/6
Rynek EV zmienia się bardzo dynamicznie, a do sprzedaży...
fot. materiały prasowe

Rynek EV zmienia się bardzo dynamicznie, a do sprzedaży regularnie trafiają nowe pojazdy z napędem elektrycznym, dlatego PSPA uruchomiło również aktualizowaną na bieżąco, internetową wersję katalogu w ramach kampanii społecznej elektromobilni.pl

3/6
Wyposażanie EV w pojemne akumulatory trakcyjne idzie w parze...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

GL210709MK_014.jpg

Wyposażanie EV w pojemne akumulatory trakcyjne idzie w parze z przystosowywaniem ich do coraz większych mocy ładowania i korzystania z ultraszybkich stacji. Już nie tylko Porsche Taycan pozwala na uzupełnianie energii z mocą powyżej 200 kW - do tego grona dołączyły m.in. takie modele jak Hyundai IONIQ 5, KIA EV6 czy Audi e-tron GT. Do niedawna standardem w przypadku samochodów całkowicie elektrycznych było 50 kW.

4/6
Warto już kupić samochód elektryczny w Polsce. 190 modeli, ceny od 80 tys. zł nie licząc dotacji, średni zasięg 390 km: 2.01.2021
fot. materiały prasowe
Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Muzeum w kanale w Łodzi. W długi, majowy weekend otwarcie "Dętki" na placu Wolności

Muzeum w kanale w Łodzi. W długi, majowy weekend otwarcie "Dętki" na placu Wolności

Na czele listy łódzkiej Lewicy stoi doświadczony parlamentarzysta

Na czele listy łódzkiej Lewicy stoi doświadczony parlamentarzysta

Nie ma wyroku na Zbigniewa Wojterę, wójta gminy Daszyna. Sąd osądził prokuraturę

Nie ma wyroku na Zbigniewa Wojterę, wójta gminy Daszyna. Sąd osądził prokuraturę

Zobacz również

Horoskop na jutro, środę 1 maja

Horoskop na jutro, środę 1 maja

Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny

Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny