We wtorek poznamy nowe logo Łodzi

    We wtorek poznamy nowe logo Łodzi

    Katarzyna Chmielewska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki

    Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki ©mat. prasowe

    Już we wtorek o godz. 19 w Pasażu Schillera wszyscy łodzianie zobaczą nowe logo Łodzi. Uroczystość dla mieszkańców poprowadzi prezydent Hanna Zdanowska. Zwieńczeniem imprezy będzie włączenie świątecznej iluminacji na Piotrkowskiej.
    Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki

    Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki ©mat. prasowe

    Nowe logo Łodzi zostało wyłonione w konkursie ogłoszonym w lipcu. Projekt wybrany został przez komisję pod przewodnictwem wiceprezydent Agnieszki Nowak. W skład komisji weszli radni, urzędnicy, artyści i specjaliści od marketingu. Autor zwycięskiego projektu otrzymał nagrodę w wysokości 50 tys. zł.

    Nadeszło 75 propozycji, jury jednogłośnie wybrało logo, które najlepiej oddaje ideę Łodzi, jako miasta przemysłów kreatywnych. Nowe logo ma nawiązywać do twórczości znanych łódzkich artystów awangardowych - Katarzyny Kobro i Władysława Strzemińskiego.

    Organizacją premiery nowego logotypu miasta zajęła się agencja kreatywna. Zorganizuje ona również kampanię informacyjno-promocyjną.

    Usługa agencji kosztuje ok. 140 tys. zł. - Największa część tej kwoty to koszty wyprodukowania wielkoformatowych siatek z nadrukowanym logo. Zawisną one w kilku strategicznych punktach miasta. Zależy nam na tym, aby wszyscy łodzianie poznali nowe logo i je polubili - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta.

    Logo jest konsekwencją opracowania strategii promocji marki miasta jako stolicy przemysłów kreatywnych. Uzupełnieniem logo będzie hasło, które poznamy również we wtorek. Taki nowoczesny sposób promocji wybrały również inne duże miasta m.in. Warszawa i Poznań.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Znowu nowe logo?

    ARA (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 7

    To już kolejny pomysł na beznadziejne zmarnowanie pieniędzy. Kiedyś ktoś wymyślił stylizowaną, prostą w formie łódkę, która od razu kojarzyła się z moim miastem, dlaczego tego nie przywrócić?...rozwiń całość

    To już kolejny pomysł na beznadziejne zmarnowanie pieniędzy. Kiedyś ktoś wymyślił stylizowaną, prostą w formie łódkę, która od razu kojarzyła się z moim miastem, dlaczego tego nie przywrócić? Trzeba znowu wyważać otwarte drzwi? A do tego p. prezydent, która skupia się na głupstwach a strategii dla Łodzi przez rok urzędowania nie potrafiła porządnie przygotować. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    klapa

    arkadiusz b. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 15 / 10

    kolejna totalna klapa Wojdaka który ciągnie na dno Zdanowska! Pani Prezydent temu panu czas powiedzieć koniec ośmieszania naszego miasta

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo