Wideotelefon w Media Markt pomoże głuchym klientom

    Wideotelefon w Media Markt pomoże głuchym klientom

    Alicja Zboińska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Wideotelefon w Media Markt pomoże głuchym klientom
    1/2
    przejdź do galerii

    ©Paweł Łacheta

    W Media Markt na terenie Galerii Łódzkiej zainstalowano nowe urządzenie. Pojawił się tu wideotelefon, dzięki któremu ma być łatwiejsza obsługa głuchych lub niedosłyszących klientów. To pierwszy sklep tej sieci w Polsce wyposażony w taki sprzęt, a niewykluczone także, że pierwszy w kraju wideotelefon zainstalowany właśnie w sklepie.
    - Urządzenie jest połączone z call-center, gdzie znajduje się tłumacz języka migowego - mówi Wojciech Miszkin, dyrektor sklepu, który wpadł na pomysł zainstalowania wideotelefonu w sklepie. - Osoba głucha łączy się z nim w towarzystwie sprzedawcy, mówi o swoich oczekiwaniach, a tłumacz przekazuje te uwagi pracownikowi. Pozwala to łatwo wyjaśnić zawiłości techniczne, dopytać o szczegóły, które mogą być istotne przy kupnie produktów.

    Wideotelefon pojawił się w sklepie z dwóch powodów: regularnie przychodzili tu głusi klienci, z którymi trudno było wyjaśnić techniczne niuanse za pomocą korespondencji na kartce. Ponadto dyrektor dobrze zna problemy niesłyszących, gdyż w jego rodzinie jest taka osoba.

    Wideotelefon w Media Markt działa od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-18. W takich bowiem godzinach czynne jest call center, z którym Media Markt ma podpisana umowę.

    Urządzenie znajduje się przy informacji, niedaleko wejścia do sklepu.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (1)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Klient jest najważniejszy

    Krzysztof (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 13

    Niedawno Pan Piotr, uzmysłowił mi, że istnieją problemy z zakupami urządzeń w UMŁ dla obsługi osób niesłyszących. Powody tej sytuacji moim zdaniem mogą być:
    1. traktowanie mieszkańców przez UMŁ...rozwiń całość

    Niedawno Pan Piotr, uzmysłowił mi, że istnieją problemy z zakupami urządzeń w UMŁ dla obsługi osób niesłyszących. Powody tej sytuacji moim zdaniem mogą być:
    1. traktowanie mieszkańców przez UMŁ jako petentów, a nie klientów
    2. zakup różnego rodzaju dóbr przez UMŁ, nie mających nic wspólnego z poprawą obsługi mieszkańców, czy też poprawieniem działalności UMŁ.
    UMŁ zaplanował kupno profesjonalnej kamery za 20 tyś. zł, w celu promocji miasta. A mnie interesuje czy nie można było tej kwoty przeznaczyć do zamontowania 5 wideofonów w każdym w nowo powstałym AZK i połączyć je w sieć z UMŁ aby ułatwić załatwienie formalności. Urzędy są połączone siecią- czyli koszty z tego tytułu nie wzrosną, bardzo dobry wideofon wraz z instalacją kosztuje około 1500-2000 zł, obsługa osoby znającej język migowy to raptem jedno stanowisko pracy. Tyle co do kosztów, a korzyści- (bezcenne)- poprawa obsługi mieszkańców niesłyszących.
    Pozwolę sobie załączyć cytat z pytaniem czy to jest o UMŁ ?, każdy musi sam sobie na nie odpowiedzieć "Co raz więcej urzędów stosuje zasady przejęte z firm prywatnych - dba o jakość obsługi, traktując przychodzące osoby jak klientów"zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo