Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Widzew ujawnił planowany budżet na przyszły sezon. W ekstraklasie?

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Prezes Mateusz Dróżdż (od prawej) i wiceprezes Michał Rydz
Prezes Mateusz Dróżdż (od prawej) i wiceprezes Michał Rydz Fot. Krzysztof Szymczak
We wtorek 10 maja, zorganizowano konferencję prasową z udziałem zarządu Widzewa Łódź.

Prezes Mateusz Dróżdż przedstawił cele Widzewa Łódź, zwracając uwagę między innymi na rozwój infrastruktury, przyjęcie długoterminowej strategii w poszczególnych działach i planach budżetowych klubu na najbliższy sezon. - Oczywiście, może to ulec zmianie. W klubie piłkarskim nie da się ustalić dokładnego budżetu na dany okres. W pierwszym wariancie, w PKO BP Ekstraklasie, liczymy na przychody około 30 milionów złotych, a koszty na poziomie 28 milionów. Jeżeli chodzi o poziom Fortuna I ligi, będą to 22 miliony przychodów oraz 21 milionów kosztów. Takie dane przygotowaliśmy do licencji, zwracamy na nie uwagę, ale te liczby mogą jeszcze się pozmieniać - ocenił prezes Mateusz Dróżdż, cytowany przez widzew.com.

Wiceprezes Michał Rydz mówił m.in.: - Chcemy budować bardzo szerokie grono partnerów klubu. Wiele organizacji i ośrodków wspiera nasz klub. W Widzewskim Klubie Biznesu mamy ponad 100 firm. W ostatnim okresie podpisano 26 umów sponsorskich. Odbyło się 21 wydarzeń dedykowanych Widzewowi. Dzisiaj Widzew posiada 150 różnych świadczeń sponsorskich w 19 pakietach. Obserwujemy duże zaangażowanie kibiców. Ponad 57 tys. w trzy dni zebrano na oklejenie i wykończenie klubowego autobusu. - Za to bardzo dziękujemy, projekt autokaru będzie napawał wielu z nas dumą - mówił Michał Rydz.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki