Nie wiadomo, jak długo potrwa przerwa w rozgrywkach piłkarskiej ekstraklasy i czy w ogóle uda się je wznowić, więc działy marketingu polskich klubów próbują zrekompensować pauzę ligową aktywnością w mediach społecznościowych. I wychodzi im to naszym zdaniem całkiem nieźle.
Przykład pierwszy z brzegu - choć na boisku nie doszło niestety w piątek do meczu ŁKS z Górnikiem Zabrze, kluby zmierzą się w niedzielny wieczór na... Twitterze, rywalizując w popularną grę w statki.
Roli rozjemcy tego pojedynku, który z tego, co wiemy będzie obserwować wielu kibiców, podjęła się Ekstraklasa, co więcej przy okazji tej zabawy ełkaesiacy zachęcają do udziału w akcji zbiórki pieniędzy wspierającej polską służbę zdrowia w czasie walki z epidemią COVID - 19, którą prowadzi za pośrednictwem swojego portalu Fundacja Siepomaga.
Zobaczcie, jak wyglądała wymiana tych wiadomości na linii: Łódź - Zabrze:
I bardzo dobrze, że przedstawiciele ekstraklasy wykazują tyle kreatywności, jakoś przecież, skoro grać wstrętny koronawirus nie pozwolił, czymś trzeba zająć myśli.

Tomasz Pawlak - Dolnośląska Kraina Rowerowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?