Pisaliśmy już o tym, że MPK stara się zmotywować łodzian do kasowania biletów poprzez zabawne plakaty z wizerunkiem węża, kota i sępa. Łodzianie wykazali się jeszcze większym poczuciem humoru. Na przystankach obok plakatów hasłem "Sępisz? Płać za przejazdy" pojawiły się rysunki z piratami i apelem "Skąpicie? Obniżcie ceny przejazdów".
MPK jest zadowolone, że jego kampania plakatowa została zauważona.
- I raczej jej konwencja spodobała się pasażerom, skoro doczekała się takiej przeróbki - zaznacza Sebastian Grochala, rzecznik MPK. - Chciałbym jednak zwrócić uwagę, że MPK jest jedynie przewoźnikiem i nie nasza spółka decyduje o taryfie biletowej tylko Rada Miejska. Zatem nie możemy spełnić postulatu z tego plakatu. Nie zmienia to jednak faktu, że za korzystanie z komunikacji miejskiej trzeba płacić - dodaje Grochala.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?