- Nikt nawet nie podstawia beczkowozów ze świeżą, czystą wodą - mówi pan Przemysław, jeden z mieszkańców Olechowa. - Ostatnio ekipa naprawiająca awarię zaleciła mi, żeby spuszczać wodę do momentu aż pojawi się czysta. A kto mi za to zapłaci? Bo przecież wiadomo, że ilość czerpanej wody wpływa na opłatę za śmieci. - dodaje ze zdenerwowaniem.
- Jak się umyć w tak brudnej wodzie? Nie wspominają o piciu tego zanieczyszczenia - dodaje inny z lokatorów bloku objętego awarią.
Zapytaliśmy Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi o powtarzające się awarie w rejonie Cynarskiego/Zakładowej.
- Po usunięciu awarii wodociągowych pracownicy ZWIK mają obowiązek wykonania płukania sieci. Po płukaniu pobierane są próbki wody do badań w laboratorium. Jeśli wyniki są prawidłowe, to dopiero wtedy woda z sieci ulicznej kierowana jest do budynków. W przypadkach zmienionej barwy wody prosimy mieszkańców o kontakt z Pogotowiem Wodociągowym ZWIK pod bezpłatny numer telefonu 994 - tłumaczy Miłosz Wika, rzecznik prasowy łódzkiego ZWiK w Łodzi.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?