Wszystko pod jednym dachem

Redakcja
Od kilkunastu miesięcy wjeżdżających do Łodzi ulicą Brzezińską, od strony Rawy Mazowieckiej i Warszawy wita nowoczesny salon sprzedaży i stacja obsługi Forda "Auto Brzezińska Sp. z o.o." To jedyny w regionie diler tej marki.

Elegancki salon sprzedaży to nie tylko ekspozycja wszystkich modeli Forda, ale również zespół wyszkolonych pracowników zajmujących się sprzedażą detaliczną i flotową samochodów osobowych i dostawczych, doradztwem finansowym, jak kredyty, leasing oraz ubezpieczenia komunikacyjne czołowych towarzystw ubezpieczeniowych. Dzięki swojej wiedzy i fachowości pomogą nie tylko w dopasowaniu odpowiednio wyposażonego modelu do oczekiwań klienta, ale również zaproszą na jazdę próbną.

"Auto Brzezińska" to także stacja obsługi samochodów. Jej siła tkwi nie tylko z bogatym i nowoczesnym wyposażeniu. Serwis to także doświadczeni i wysoko wykwalifikowani specjaliści od napraw mechanicznych oraz blacharsko-lakierniczych. Mają za sobą nie tylko lata praktyki, udział w specjalistycznych szkoleniach, ale również pasję, dzięki której potrafią być mistrzami w swojej profesji.

Znajdujący się na miejscu dział części zamiennych dysponuje bogatym asortymentem oryginalnych części oraz akcesoriów zarówno w sprzedaży detalicznej jak i hurtowej. Klienci serwisu mają możliwość najmu samochodu na czas trwania czynności serwisowych. Do dyspozycji odwiedzających salon bądź serwis jest również Ford Cafe, gdzie - poza kawą i zimnym napojem - czekają na nich prasa, telewizja oraz internet.

Na dowód tego, że powyższe informacje nie są tylko reklamowymi przechwałkami, niech posłuży wynik testu, jaki w maju br. przeprowadził ogólnopolski tygodnik "Auto świat". Oceniano w nim jakość obsługi w blisko czterystu salonach różnych marek na terenie całego kraju. Po drobiazgowym, wszechstronnym badaniu salon "Auto Brzezińska" zajął w nim drugie miejsce wśród wszystkich polskich salonów Forda. Został też najwyżej oceniony wśród wszystkich dilerów różnych marek przetestowanych w Łodzi. Najwyższe noty przypadły mu za kulturę obsługi i fachowość. Istotne jest to, że oceny dokonywali tzw. tajemniczy klienci. Dzięki temu ich ocena mogła być w zupełności obiektywna. Nikt bowiem z pracowników nawet się nie domyślał, że wchodzący do salonu człowiek jest surowym krytykiem każdego elementu obsługi w testowanej firmie.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie