Kandydatów do zwycięstwa w tegorocznej, czwartej edycji plebiscytu zgłosili nasi elektorzy, reprezentujący organizacje biznesowe, firmy, samorząd, uczelnie i media - w sumie wytypowali 237 menedżerów. Do drugiego etapu przeszły te osoby, które spełniały kryteria formalne (między innymi nie są naszymi laureatami z trzech ostatnich edycji), a także przygotowały i przekazały naszej redakcji ankietę.
Ankieta zawiera podstawowe dane firmy, którą reprezentuje menedżer. A więc: przychody netto ze sprzedaży i zrównoważone, EBIT, wynik finansowy netto, aktywa ogółem, kapitały własne, zobowiązania ogółem, zatrudnienie, nakłady inwestycyjne, nakłady na badania naukowo-techniczne, nakłady na działania prospołeczne i charytatywne.
Jako załączniki do ankiet kandydaci przedstawili: najważniejsze osiągnięcia w zarządzaniu firmą w latach 2009-2011; informacje o nowych technologiach, nowych produktach i usługach, znaczących inwestycjach wdrożonych w okresie ostatnich trzech lat, nowych rynkach, na których firma zaistniała w tym czasie.
Kandydaci podali też informacje o udziale w projektach realizowanych z wykorzystaniem środków unijnych: rodzaj projektu, cel projektu, poziom wykorzystania środków unijnych, okres realizacji.
Elektorzy otrzymali informacje prezentujące firmę na tle branży, opis najważniejszych akcji prospołecznych w ramach firmowego CSR w latach 2009, 2010 i 2011 oraz CV kandydata.
Ze 150 kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu zdecydowana większość reprezentuje małe i średnie przedsiębiorstwa (128 osób).
W drugim etapie mamy 25 kobiet. 87 menedżerów zarządza przedsiębiorstwami z Łodzi, a 63 z innych miejscowości naszego regionu.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?