Wyblakłe bilety MPK można wymienić w Biurze Obsługi Klienta

mbr
Udostępnij:
Inicjatywa społeczna EL 00000 Zmotoryzowani Mieszkańcy Łodzi zwróciła uwagę, że bilety kupione w biletomatach MPK stopniowo stają się blade i nieczytelne.

- Nadruk wykonywany na papierze termicznym po pewnym czasie blednie. Szczególnie jeśli narażony jest na światło bądź wyższą temperaturę - mówi Sebastian Grochala, rzecznik MPK. - Podobnie jest w przypadku paragonów fiskalnych. One też blakną.

Spółka MPK Łódź informuje, że wyblakłe bilety, na których nie widać już nominału, można wymienić w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Tramwajowej 6.

Sebastian Grochala zwrócił uwagę, że wyblakłe bilety pokazane przez inicjatywę EL 00000 są jeszcze dość wyraźne, chociaż mają kilkanaście miesięcy. Rzecznik MPK zaprezentował warszawskie bilety, które robią się nieczytelne już po kilku tygodniach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zofia
Szkoda że wszystkie biletomaty nie są na monety i na karty. To duża wygoda dla osób starszych bez karty.
G
Grochala
a te w Phenianie nie blakną wcale, wiec zastanawiamy się nad zakupem północnokoreańskiej licencji
Przejdź na stronę główną Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie