Wyblakłe bilety MPK można wymienić w Biurze Obsługi Klienta

mbr
Inicjatywa społeczna EL 00000 Zmotoryzowani Mieszkańcy Łodzi zwróciła uwagę, że bilety kupione w biletomatach MPK stopniowo stają się blade i nieczytelne.

- Nadruk wykonywany na papierze termicznym po pewnym czasie blednie. Szczególnie jeśli narażony jest na światło bądź wyższą temperaturę - mówi Sebastian Grochala, rzecznik MPK. - Podobnie jest w przypadku paragonów fiskalnych. One też blakną.

Spółka MPK Łódź informuje, że wyblakłe bilety, na których nie widać już nominału, można wymienić w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Tramwajowej 6.

Sebastian Grochala zwrócił uwagę, że wyblakłe bilety pokazane przez inicjatywę EL 00000 są jeszcze dość wyraźne, chociaż mają kilkanaście miesięcy. Rzecznik MPK zaprezentował warszawskie bilety, które robią się nieczytelne już po kilku tygodniach.

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zofia

Szkoda że wszystkie biletomaty nie są na monety i na karty. To duża wygoda dla osób starszych bez karty.

G
Grochala

a te w Phenianie nie blakną wcale, wiec zastanawiamy się nad zakupem północnokoreańskiej licencji

Dodaj ogłoszenie