Jurorzy ocenili nadesłane na konkurs prace i jednomyślnie wybrali najlepszy projekt. W uzasadnieniu werdyktu napisano:
CZYTAJ TEŻ: Hanna Zdanowska o konkursie na logo Łodzi
"Najbardziej oryginalna z przedstawionych prac biorących udział w konkursie, dopuszczonych po ocenie formalnej. Znak jest początkiem, nie końcem, daje możliwość różnorodnego zastosowania. W wymiarze potencjału znaku, jest na tyle otwarty, że daje ogromne możliwości stosowania. Jest inspirujący, odnosi się do awangardy, Strzemińskiego i Kobro, jest czytelny dla odbiorców przemysłów kreatywnych. Znak odzwierciedla aspiracje zawarte w Strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź na lata 2010-2016 i odnosi się do celu, kierunku wytyczonego przez nią, przełamuje dotychczasowe stereotypy. Wybrany znak może być powodem do dumy".
CZYTAJ TEŻ: 45 tysięcy nagrody za logo dla Łodzi
Nowe logo wybrała komisja w składzie: przewodnicząca Agnieszka Nowak, wiceprzewodniczący Tomasz Kacprzak i Bartłomiej Wojdak oraz członkowie: Urszula Niziołek - Janiak, Jacek Borkowski, prof. Mariusz Łukawski, prof. Sławomir Iwański, Adam Mikołajczyk, Leszek Stafiej, Paweł Niziński, Marek Janiak i Mariusz Pleban.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?