W Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi odbyło się w piątek uroczyste spotkanie wigilijne największych instytucji tzw. otoczenia biznesu w województwie łódzkim: Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA, Łódzkiej Loży Business Centre Club, Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Regionalnej Izby Budownictwa w Łodzi, Regionalnego Związku Pracodawców Indywidualnych Ziemi Łódzkiej Lewiatan i Stowarzyszenia Klub 500 - Łódź.
Podczas wigilii zostały wręczone nagrody trzeciej edycji plebiscytu „Nasze Dobre Łódzkie 2017”, organizowanego wspólnie przez redakcje „Dziennika Łódzkiego”, „Expressu Ilustrowanego” i „Naszego Miasta”.
Głosy Czytelników gazet, oddane za pośrednictwem portalu społecznościowego Face-book i SMS-ów, zdecydowały o tym, że pierwsze miejsce w kategorii „produkt/usługa” zajęły kosmetyki na bazie #wody termalnej z Uniejowa, a w kategorii „produkt usługa spożywcza” wygrał Rib Eye Steak - stek z antrykotu bez kości. Zwycięzcy otrzymali statuetki Złoty Znak Jakości.
Zobacz też: Spotkanie wigilijne Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?