Z gwiazdami na podsufitce

    Z gwiazdami na podsufitce

    Artykuł sponsorowany

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Z gwiazdami na podsufitce
    1/3
    przejdź do galerii
    W zeszłym roku na wystawie w Paryżu pokazano adama, najmniejszy z samochodów marki Opel. Pomysł na takiego malucha tym razem był dość oryginalny. Chodziło o to, aby nie był to jedynie środek transportu. Dlatego adam jest pod kilkoma względami autem wyjątkowym. Najistotniejszy jest w nim styl i bogate wyposażenie.
    Jego trzydrzwiowe nadwozie ma prawie 3,7 m długości i wnętrze dla czterech osób. Może być wyposażony w najlepsze technologie, spotykane dotąd w modelach z wyższych segmentów. Są to np. nowy pokładowy system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink, integrujący pojazd ze smartfonem (z systemem operacyjnym Android lub Apple iOS), system Park Assist nowej generacji, który automatycznie parkuje samochód, system ostrzegający o przeszkodach w martwym polu Side Blind Spot Alert oraz system wspomagający układ kierowniczy ze specjalnym trybem City.

    Oprócz wyposażenia małego opla wyróżniają także różnorodne opcje umożliwiające personalizację w postaci np. podsufitki z... mapą nocnego rozgwieżdżonego nieba, podświetlanej przez 64 diody LED. Adam nie naśladuje żadnych sprawdzonych wzorów, jak to jest w przypadku fiata 500 czy mini. Podczas gdy główni konkurenci w segmencie podążają ścieżką wyznaczoną przez projekty nawiązujące do przeszłości, mały opel udowadnia, że styl retro nie jest regułą w tej grze. Kluczowe wartości związane z tym samochodem to: innowacyjność, wyobraźnia, indywidualne podejście i wysoka jakość. Tym, co przede wszystkim odróżnia adama od konkurencyjnych samochodów, jest jego futurystyczny, zgodny z trendami wygląd, harmonijnie powiązany z nieograniczonymi możliwościami w zakresie personalizacji. Choć brzmi to niewiarygodnie, można udowodnić, że istnieje ponad 61 tysięcy możliwych kombinacji nadwozia i ponad 82 tysiące wersji wnętrza.

    Mały opel pojawia się w kluczowym momencie ofensywy produktowej firmy. Od 2008 r. marka całkowicie zmodyfikowała swoje najpopularniejsze linie: od flagowej insigni, przez inne modele, aż do najnowszych pojazdów, z którymi wchodzi do nowych segmentów lub wręcz te segmenty otwiera. Opel ampera (samochód elektryczny o zwiększonym zasięgu), mokka (mały SUV), adam (modny mały samochód) i cascada (kabriolet średniej wielkości) to modele będące częścią trzeciej fali programu wzrostu, które przyczyniają się do rozszerzenia oferty Opla.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo