Drużyny konduktorskie w pociągach Polregio w całej Polsce zostały wyposażone w mobilne terminale do płatności kartą. Pasażerowie mają także możliwość potwierdzenia tożsamości za pomocą smartfonu. Codziennie przewoźnik uruchamia 1,9 tys. pociągów i obsługuje rocznie 81 mln pasażerów.
- Zakończyliśmy wprowadzanie mobilnych urządzeń do płatności kartą. Jesteśmy jednym z czterech pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, którzy oferują taką możliwość - powiedziała Anna Lenarczyk, dyrektor handlowy spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki Polregio.
Kolejnym udogodnieniem jest możliwość potwierdzenia tożsamości przy pomocy platformy mObywatel. Aplikacja pozwala na wygodne przechowywanie i użycie dokumentów, takich jak dowód osobisty czy prawo jazdy.
– Coraz więcej naszych pasażerów kupuje bilety przez Internet, a smartfony towarzyszą im niemal w każdej chwili. Aplikacja mObywatel to kolejne udogodnienie, które wpisuje się w nasze działania nad ułatwieniem obsługi pasażerów - powiedziała Anna Lenarczyk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?