Pepsi Arena to nazwa stadionu Legii w Warszawie, Allianz Arena - taką nazwę nosi obiekt Bayernu w Monachium. PGE jest sponsorem stadionu narodowego, a Energa - stadionu Lechii w Gdańsku. Sponsorem hali w Łodzi jest Atlas.
PGE w 2015 roku zawarła umowę ze Stadionem Narodowym, w myśl której za umieszczenie w nazwie obiektu zapłaciła 40 mln zł przez pięć lat.
Miasto Szczecin chce zatrudnić agencję, która pomoże znaleźć podmioty zainteresowane wykupem nazwy Stadionu im. Floriana Krygiera w Szczecinie.
- Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem - głosi miejski komunikat.
Ile może zyskać miasto od sponsora? Możliwe, że oczekiwania sięgają kwoty ok. 3-5 mln zł rocznie.
Ile za sprzedaży nazwy stadionu przy al. Unii może zarobić Łódź? Sponsora w nazwie nie ma stadion Widzewa przy al. Piłsudskiego.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?