Zdrowy kręgosłup - oto ćwiczenia, które pomogą. Zobacz jak wykonać [GALERIA Z ĆWICZENIAMI]

Paula Goszczyńska
Pozycja wyjściowa to klęk podparty. Nadgarstki na linii barków, kolana pod biodrami na ich szerokości. Wyciągamy w przód lewą rękę z jednoczesnym wysunięciem prawej nogi. Przytrzymujemy chwilę i wracamy do pozycji wyjściowej. Następnie zmieniamy strony.
Pozycja wyjściowa to klęk podparty. Nadgarstki na linii barków, kolana pod biodrami na ich szerokości. Wyciągamy w przód lewą rękę z jednoczesnym wysunięciem prawej nogi. Przytrzymujemy chwilę i wracamy do pozycji wyjściowej. Następnie zmieniamy strony. Krzysztof Krogulec
Udostępnij:
Trener personalny Olga Chaińska pokazuje, jak poprawnie ćwiczyć

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Zdrowy kręgosłup - oto ćwiczenia, które pomogą. Zobacz jak wykonać [GALERIA Z ĆWICZENIAMI] - Echo Dnia Świętokrzyskie

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jola

Chodzę na zajęcia jogi i bardzo mi pomagają na kręgosłup i układ nerwowy. Oprócz ćwiczeń często robię i piję soki wg. przepisów terapiasokami.pl/dlaczego-warto-pic-soki. Dzięki sokom też zdrowie mi się znacznie poprawiło i mam więcej energii niż kiedyś. Ćwiczenia i odpowiednia dieta skutecznie zadbają o zdrowie i młodość.

Więcej informacji na stronie głównej Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie