- Naszym celem jest udział 8 tysięcy osób na wszystkich dystansach - mówił Maciej Słomiński, dyrektor marketingu spółki DOZ SA, która jest sponsorem tytularnym. Oprócz właściwego maratonu rozgrywane bowiem będą biegi na 10 km, biegu sztafetowe Ekiden i biegi dzieci Kids Run.
- Łódź się zmienia i takie nowe miasto chcemy pokazać biegaczom - mówił wiceprezydent Tomasz Trela. - Zagwarantujemy uczestnikom bezpłatne przejazdy komunikacją miejską.
Zainteresowanie maratonem rośnie, jest więcej chętnych niż w minionym roku. Zapisy na lodzmaraton.pl.
- Trasa maratonu będzie atrakcyjna i w pewien sposób rewolucyjna - opowiadał dyrektor Jacek Chmiel. - Najpierw trasa prowadzi lekko pod górkę, a później w dół, co zmęczonym biegaczom jest na rękę.
Trasę zabezpieczać będą żołnierze. Mimo utrudnień w ruchu ich obecność łagodzić będzie nerwy.
Warto skorzystać z treningów, które prowadzi m.in. Joanna Chmiel - w środy i niedziele. A 20 stycznia Puchar Maratonu w Arturówku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?