Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Żużel. Koszulki Orła Łódź dla fanów. 1,2 mln zł od sponsora ligi

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Klub Żużlowy Orzeł Łódź przygotował produkt, którego fundamentem jest oficjalna koszulka naszych żużlowców.

Co sezon zawodnicy otrzymują inny wzór koszulki. Ten model jest przeznaczony na sezon 2020. Od koszulki zawodniczej różni się brakiem nazwiska na froncie. Koszulka kosztuje 99 zł. Prezentuje się efektownie.
Zamawiając koszulkę do wtorku 23 czerwca kibice zamiast napisu speedway fan mogą otrzymać gratisowo swoje imię na plecach trykotu. Dotyczy to zamówień opłaconych z góry lub zamówionych w oficjalnym sklepie z pamiątkami klubowymi. Klub zaprasza do sklepu Sport Ekspert, ul. Rzgowska 109 w Łodzi. Sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 18 oraz w soboty w godzinach 10 - 15.
Wtakim stroju można się pokazać na pierwszym meczu Orła Łódź w sezonie 2020. Przypomnijmy, że pierwszy mecz podopieczni trenera Adama Skórnickiego pojadą na swoim torze w Łodzi, a rywalem będzie Lokomotiv Daugavpils. Mecz odbędzie się 11 lub 12 lipca – zależy od decyzji telewizji. Na mecz będzie mogło wejść 2,5 tys. kibiców.

Dzięki kibicom więcej może zarobić klub.
Legalny bukmacher eWinner, we współpracy z klubami żużlowymi eWinner 1. Ligi Żużlowej oraz 2. Ligi Żużlowej, rozpoczął projekt, który łączy odpowiedzialne prowadzenie biznesu, zaangażowanie kibiców i możliwości uzyskania dodatkowych wpływów od sponsora.
Idea projektu Ligi eWinnera jest prosta. Kibic drużyny może założyć konto na platformie zakładów bukmacherskich eWinner, korzystając z dedykowanej podstrony swojego Klubu i zawrzeć zakłady wzajemne na dowolną dyscyplinę sportową w ofercie bukmachera. Klub otrzymuje wsparcie finansowe zależnie od liczby i aktywności graczy, a legalny bukmacher eWinner zadeklarował maksymalnie 1,2 mln zł do podziału na wszystkie Kluby biorące udział w projekcie.
Zgodnie z założeniami Ligi eWinnera, w projekt zaangażowany jest również ambasador marki eWinner – Marcin Gortat, który zaprasza kibiców żużlowych do wzięcia udziału w akcji. Dodatkowo na stronie internetowej eWinner prowadzony będzie ranking liczby kibiców drużyn, którzy wzięli udział w akcji.
ą

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki