1/4
Spot jest głównym elementów kampanii Łodzi prowadzonej od...

Spot jest głównym elementów kampanii Łodzi prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku.

2/4
Promujący inwestowanie w Łodzi spot reklamowy "Don't invest...

Promujący inwestowanie w Łodzi spot reklamowy "Don't invest in Lodz" jest pokazywany od 8 do 14 marca w telewizjach BBC i CNN. To kolejny element trwającej rok kampanii promującej potencjał biznesowy i inwestycyjny Łodzi.

3/4
30-sekundowy spot wykorzystuje pozornie negatywne hasło "Nie...

30-sekundowy spot wykorzystuje pozornie negatywne hasło "Nie inwestuj w Łodzi". Na spocie pojawił się m.in. dworzec Łódź Fabryczna czy wnętrza Akademii Muzycznej im. G i K. Bacewiczów w Łodzi. Film przygotowała agencja kreatywna bringMore.

Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podkreśla, że przewrotna kampania ma pokazać odbiorcom z zagranicy jak zmieniła się Łódź, a także zaprezentować miasto tym, którzy mogliby tu zainwestować swoje pieniądze.

- To przykre, ale cały czas jest problem ze zlokalizowaniem Łodzi na mapie świata - przyznaje prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

4/4
Jak podkreśla Barbara Pczycka z agencji kreatywnej bringMore...

Jak podkreśla Barbara Pczycka z agencji kreatywnej bringMore Łódź w dużych kanałach telewizyjnych musi rywalizować o uwagę odbiorców z innymi światowymi metropoliami. Dlatego, aby zwrócić na uwagę widza wykorzystano pozornie negatywne hasło "Don't invest in Lodzi" czyli "Nie inwestuj w Łodzi"

- Nie inwestuj jest przekazem przewrotnym. Dlatego dopowiadamy: nie iwestuj jeśli chcesz pozostać w tyle - mówi Pczycka.

Spot jest głównym elementów kampanii prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku. W jej ramach nakręcono też panoramiczne filmy VR 360 stopni, które można oglądać przez specjalne, zakupione przez miasto gogle, umieszczono reklamy na lotniskach w Monachium czy Amstrdamie, czy wykupiono reklamy w internetowych portalach gospodarczych takich jak Wall Street Journal i Bloomberg.

Kampania kosztuje 3,2 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków unijnych. Wkład miasta to niecałe 500 tys. zł.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Polecamy

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Zobacz również

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę