Chętni do gry
- Zgodnie z rozporządzeniem możemy działać od 28 maja i tego dnia o godz. 10 przyjmiemy pierwszych klientów - mówi Łukasz Lewandowski z kręgielni. - Odkąd odbyła się konferencja prasowa, podczas której poinformowano o znoszeniu obostrzeń, rozdzwoniły się u nas telefony. Mamy rezerwacje na przyjęcia urodzinowe, spotkania biznesowe oraz od indywidualnych klientów. Przyjęliśmy zasadę, ze czynny będzie co drugi tor, trzeba grać w maseczkach, po każdym kliencie kule są dezynfekowane, podobnie jak inne miejsca w kręgielni.
Czytaj dalej
Jak sprzedać centrum?
Siłownie mogą działać także od 28 maja, ale na razie Fit Fabric informuje o otwarciu 29 maja. Niewykluczone, że zostanie to przyspieszone.
Zdaniem dr Pawła Kowalskiego, specjalisty od marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego, działające kino, kręgielnia i klub fitness to dobra wiadomość dla potencjalnych nabywców. Uważa jednak, że oferta powinna być skierowana do konkretnego odbiorcy.
- Okoliczności są bardziej sprzyjające, można spodziewać się tego, że pandemia będzie wygasała, a centra handlowe nie będą zamykane - mówi dr Kowalski. - Uważam, że można zwiększyć szanse na sprzedaż centrum, jeśli ofertę skieruje się do konkretnych nabywców. Chodzi o fundusze, które inwestują w centra handlowe i potrafią nimi zarządzać. Dla nich kupno Sukcesji będzie okazją, choć trzeba pamiętać, że jest to inwestycja na lata.
Datę kolejnego przetargu i cenę wywoławczą poznamy niebawem.
Fiasko trzeciego przetargu na kupno Sukcesji
Znów nie było chętnych do kupna centrum
Fiasko trzeciego przetargu na kupno Sukcesji
Znów nie było chętnych do kupna centrum