1/3
Takiego sklepu jeszcze w naszym województwie nie było: w...
fot. Carrefour

W Carrefourze powstał sklep w sklepie

Takiego sklepu jeszcze w naszym województwie nie było: w samym hipermarkecie Carrefour w Pabianicach otworzył się sklep marki Decathlon. Nie jest on częścią galerii handlowej, a mieści się między regałami hipermarketu. To pierwszy w Łódzkiem przykład store-in-store, czyli sklepu w sklepie.

Pierwszy w Polsce sklep Decathlon Basic, który mieści się na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach przy ul. Popławskiej, ma powierzchnię 180 mkw. Znajduje się tu ponad 2 tysiące artykułów do fitnessu, sportów zimowych, turystyki, pływania, piłki nożnej oraz biegania. Na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg. Hipermarket Carrefour ma natomiast 2,7 tys. mkw., a w ofercie ponad 20 tys. produktów.

Czytaj dalej

2/3
- Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na...
fot. Carrefour

W Carrefourze powstał sklep w sklepie

- Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie – tłumaczy Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska. – Nasza współpraca pozwoli klientom zaoszczędzić czas, gdyż w jednym miejscu znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i ofertę sprzętów sportowych. Projekt ma charakter testowy, ale nie wykluczamy dalszego rozwoju tego konceptu.

Sklep Decathlon Basic jest obsługiwany przez pracowników tej sieci. Za wybrane produkty sportowe klient płaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour, a otrzymany paragon jest uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu.

Podczas okresu testowego formatu Decathlon Basic w Pabianicach przedstawiciele obu marek będą obserwować zainteresowanie klientów rozwiązaniem store-in-store. W zależności od popularności oferty wśród pabianickich klientów sieci, Carrefour i Decathlon będą rozważać rozszerzenie formatu o kolejne sklepy własne sieci Carrefour.

Czytaj dalej

3/3
Zdaniem dr Pawła Kowalskiego, specjalisty ds. marketingu z...
fot. Carrefour

W Carrefourze powstał sklep w sklepie

Zdaniem dr Pawła Kowalskiego, specjalisty ds. marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego, sklep w sklepie to forma zwiększenia atrakcyjności punktu sprzedaży.

- Nie chodzi tylko o wyższy przychód z metra kwadratowego, ale o dodatkowe atrakcje dla klienta i lepsze pozycjonowanie marki - mówi naukowiec.

Dr Kowalski zwraca uwagę na to, że marki ze sobą nie konkurują, ale uzupełniają ofertę. Na razie jest moda na takie sklepy, która za jakiś czas moze się przerodzić w trend.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Zobacz również

Trudne rodzinne relacje w sztuce Thomasa Bernharda na scenie Teatru im. S. Jaracza

Trudne rodzinne relacje w sztuce Thomasa Bernharda na scenie Teatru im. S. Jaracza

Dlaczego kalafior żółknie w ogródku? Praktyczne wskazówki uprawy

Dlaczego kalafior żółknie w ogródku? Praktyczne wskazówki uprawy

Polecamy

Odnowiono zabytkową kamienicę w pobliżu Nowego Centrum Łodzi

Odnowiono zabytkową kamienicę w pobliżu Nowego Centrum Łodzi

Profesor Krzysztof Jóźwik wybrany rektorem Politechniki Łódzkiej na drugą kadencję

Profesor Krzysztof Jóźwik wybrany rektorem Politechniki Łódzkiej na drugą kadencję

Dlaczego kalafior żółknie w ogródku? Praktyczne wskazówki uprawy

Dlaczego kalafior żółknie w ogródku? Praktyczne wskazówki uprawy