Podzieleni zostali na trzy grupy: ze szkół podstawowych, gimnazjów i liceów. Trzeba przyznać, że wszyscy gruntownie przygotowali się do konferencji prasowej. Imponowali wiedzą o Adamie Kszczocie i umieli ją wykorzystać przy zadawaniu pytań. Prowadzący konferencję Arkadiusz Krystek miał poważny problem, kogo wskazać do zadawania pytań, kiedy w górze było naraz 10, 15 rąk.
22-letni biegacz szybko złapał kontakt z młodymi dziennikarzami. Ze swadą opowiadał, jak godzi studia na Politechnice Łódzkiej z treningami, nie ukrywając jednak, ile to wymaga samozaparcia i dyscypliny. Opowiadał też co będzie robił po zakończeniu kariery sportowej oraz jak wyrobił sobie nazwisko. Dosłownie. Początkowo zagraniczni komentatorzy wymieniali go jako "Adama from Poland", ale kiedy ciągle zajmował czołowe miejsca, musieli się w końcu nauczyć jak czytać "Kszczot".
Teraz przed młodymi dziennikarzami nowy sprawdzian umiejętności. Będą musieli poradzić sobie z ciekawym zrelacjonowaniem warsztatów na łamach swoich szkolnych gazetek. Organizatorem programu Junior Media jest Grupa Wydawnicza Polskapresse, a partnerem projektu - Wydawnictwo Pedagogiczne Operon.
Czytaj więcej w dziale: Junior Media
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?