18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Aflofarm sponsorem strategicznym Widzewa

Jarosław Kosmatka, Michał Meksa
Widzew Łódź podpisał w piątek umowę z pabianicką firmą farmaceutyczną Aflofarm. Przedsiębiorstwo zostało głównym sponsorem łódzkiej drużyny. Z reklamą sponsora na koszulkach, widzewiacy zagrają już w najbliższym meczu z Legią Warszawa.

- To wyśmienita wiadomość dla całego łódzkiego świata piłkarskiego - mówi Grzegorz Waranecki, łódzki biznesmen zaprzyjaźniony z klubem, któremu Widzew może zawdzięczać pozyskanie Eduardsa Visnakovsa. - Z tego co wiem, to wielka zasługa działu marketingu Aflofarmu.

CZYTAJ TEŻ: Prywatny sponsor chce kupić piłkarza dla Widzewa Łódź

Aflofarm to firma prężnie działająca na ryku farmaceutycznym. Przedsiębiorstwo zajmuje pierwsze miejsce w kraju, w kategorii produktów dostępnych bez recepty. W 2010 r., Aflofarm znalazł się wśród 20 najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, w rankingu opracowanym przez Rzeczpospolitą. Firma bierze też udział w programach unijnych.

Rozpoczęcie współpracy Widzewa Łódź i Aflofarmu powinno ucieszyć łódzkich kibiców, którzy sami zaangażowali się w poszukiwanie sponsora dla swojego klubu, od kiedy ze sponsorowania Widzewa wycofał się Carlsberg Polska. Na koszulkach widzewiaków pojawi się logo Braveranu. To produkowany przez Aflofarm środek na potencję, lider w kategorii specjalistycznych produktów dla mężczyzn. W piątek, dziennikarze mogli już obejrzeć koszulki Widzewa z logo sponsora.

CZYTAJ: Kibice pomagają w utrzymaniu Widzewa. Piłkarze są opłacani przez prywatne osoby

- Widzew to jedyny przedstawiciel województwa łódzkiego w T-Mobile Ekstraklasie i bez wątpienia to Klub, w który warto inwestować i poprzez który warto się reklamować. Taki też mamy cel zostając Sponsorem Głównym Klubu. Liczymy, że nasza współpraca zaowocuje coraz lepszymi wynikami sportowymi Widzewa i jednoczesnym wzmocnieniem wizerunku marki Braveran. Wspólne działanie i umieszczenie logo Braveranu zaczynamy od hitowego meczu z Legią. Mamy nadzieję, że w niedzielę wieczorem wszyscy razem będziemy cieszyć się ze zwycięstwa - mówi Andrzej Tomasik, Marketing Unit Manager Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o.

- Na razie umowa została zawarta do końca roku. Liczymy jednak na długofalową współpracę, która właśnie się rozpoczyna - dodaje Paweł Młynarczyk, prezes zarządu RTS Widzew Łódź SA.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki