Agencja zamierza na start zatrudnić 15 osób, w kolejnym etapie planowane jest stworzenie zespołu 35-osobowego. Firma zaczynała od działań oscylujących głównie wokół event marketingu, lecz szybko zaczęła przekształcać się w power-house kreatywny, tworzący rozmaite kampanie. Posiada kompetencje na polach Digital, projektowania graficznego 2D i 3D oraz dział produkcji POSM. Jak podkreślają właściciele firmy, jednym z argumentów za otwarciem biura w Łodzi jest zaplecze kadrowe w postaci stażystów i absolwentów łódzkich uczelni technicznych i lokalnej Akademii Sztuk Pięknych.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?