Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Astra III nie chce się zestarzeć

BSP
Dla pojazdów mechanicznych czas płynie nieubłaganie. Postęp techniki wymusza bezustanne doskonalenie konstrukcji nawet najlepszych samochodów. Współcześnie kolejne generacje tego samego modelu wchodzą do produkcji co 5 - 6 lat. Cóż jednak zrobić z takimi samochodami, których czas się prawie nie ima?

Jest ich bardzo niewiele, a jednym z nich jest opel astra III, znana obecnie jako astra Classic. Mimo upływu lat kompaktowy opel trzyma się nieźle, czego dowodem jest wciąż duże nim zainteresowanie na rynku. Nie dziwi więc fakt, że mimo iż na rynku jest już astra IV, jej poprzedniczkę zdecydowano się wciąż produkować. Po pierwsze uznano, że jest to nadal bardzo porządnie zaprojektowany samochód osobowy. Po wtóre, jego konstrukcja, systematycznie udoskonalana, wciąż jest w technicznej czołówce, a poza tym gliwicka fabryka, w której ten model powstaje, ma jeszcze sprawne urządzenia do produkcji tej astry. Skutkiem tego jest dalszy żywot astry III w salonach sprzedaży i, co dla wielu potencjalnych nabywców ma podstawowe znaczenie, jest to samochód konkurencyjny, ale w atrakcyjniejszej cenie. Przy aktualnie stosowanych rabatach taki wóz można już mieć za niespełna 44 tys. złotych. Auta są sprzedawane z nadwoziami typu 5-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowy sedan i 5-drzwiowe kombi. Już w wyposażeniu standardowym każdy z tych samochodów posiada m.in.: przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, układ stabilizacji toru jazdy ESP z systemem Traction Control, ABS, centralny zamek zdalnie sterowany, regulację wysokości fotela kierowcy, regulowaną kolumnę kierownicy w pionie i w poziomie, instalację radiową i 6 głośników (standard w wersji hatchback 5-drzw. i kombi), trójfunkcyjny wyświetlacz czas-data-temperatura, felgi stalowe 15-calowe, opony 195/65R15 i światła do jazdy dziennej. Wykupując opcję Edition (950 zł), dostajemy klimatyzację i radioodtwarzacz. Podstawowym silnikiem napędzającym astrę III Classic jest 115-konna jednostka benzynowa o pojemności 1,6 l. Poza nią można ten model wybrać również z jednym z dwóch diesli. Oba mają po 1,7 l, ale ich moce to 110 lub 125 KM.

Zapraszamy do salonu Opla; BSP Łódź, ul. Pabianicka 94/96 102, tel. 42 681 16 98, http://www.opel-bsp.com.pl/

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki