Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą zamierza promować kreatywnych

Agnieszka Magnuszszewska
Urzędnicy postanowili popracować nad poprawą wizerunku
Urzędnicy postanowili popracować nad poprawą wizerunku Paweł Łacheta/archiwum Dziennika Łódzkiego
O unijne pieniądze na promocję gospodarczą dla przedsiębiorców z sektora kreatywnego zamierza wkrótce wystąpić Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w magistracie.

To efekt wyników badań postrzegania marki Łódź. Nie we wszystkich obszarach miasto wypadło najlepiej, więc podczas ostatniej komisji promocji Rady Miejskiej urzędnicy przyznali, że warto popracować nad poprawą wizerunku.

- Około 38 proc. kreatywnych przedsiębiorców ocenia Łódź, co najmniej dobrze, jako miejsce do prowadzenia działalności gospodarczej - mówi Agnieszka Pietrzak z BPTiWZ.- Te wyniki badań są punktem wyjścia, by aplikować o środki unijne w nowej perspektywie. W sierpniu został ogłoszony nowy konkurs na promocję gospodarczą.

Badania marki Łódź wykazały, że 58 proc. respondentów ocenia pozytywnie wsparcie miasta dla sektora kreatywnego. - To o tyle ważne, że Łódź zawsze była postrzegana jako miasto z dużym potencjałem biznesowym - zaznacza Agnieszka Pietrzak.

Niestety, Łódź dosyć słabo wypada jako miasto turystyczne. Wśród miast wojewódzkich zajmuje dopiero szóste miejsce w rankingu. Na takiej samej pozycji uplasowała się w rankingu na najlepsze miejsce do zamieszkania. Ale i tak wyprzedziła Lublin.

Zobacz też:

Kampania "Łódź Pozdrawia"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki