To efekt wyników badań postrzegania marki Łódź. Nie we wszystkich obszarach miasto wypadło najlepiej, więc podczas ostatniej komisji promocji Rady Miejskiej urzędnicy przyznali, że warto popracować nad poprawą wizerunku.
- Około 38 proc. kreatywnych przedsiębiorców ocenia Łódź, co najmniej dobrze, jako miejsce do prowadzenia działalności gospodarczej - mówi Agnieszka Pietrzak z BPTiWZ.- Te wyniki badań są punktem wyjścia, by aplikować o środki unijne w nowej perspektywie. W sierpniu został ogłoszony nowy konkurs na promocję gospodarczą.
Badania marki Łódź wykazały, że 58 proc. respondentów ocenia pozytywnie wsparcie miasta dla sektora kreatywnego. - To o tyle ważne, że Łódź zawsze była postrzegana jako miasto z dużym potencjałem biznesowym - zaznacza Agnieszka Pietrzak.
Niestety, Łódź dosyć słabo wypada jako miasto turystyczne. Wśród miast wojewódzkich zajmuje dopiero szóste miejsce w rankingu. Na takiej samej pozycji uplasowała się w rankingu na najlepsze miejsce do zamieszkania. Ale i tak wyprzedziła Lublin.
Zobacz też:
Kampania "Łódź Pozdrawia"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?