Drogowcy obiecywali, że podczas aktualizacji studium wezmą pod uwagę ich postulaty.
- Firma, która wykona aktualizację ma rozważyć stworzenie proponowanego przez nas wspólnego przystanku dla Łódzkiego Tramwaju Regionalnego i trasy w-z oraz parkingów rowerowych - zapowiada Wojciech Makowski, rzecznik niezmotoryzowanych.
Zwycięska firma ma też skonsultować z łodzianami warianty przebiegu trasy w-z oraz przygotować raport oddziaływania na środowisko, który jest podstawą do wydania decyzji środowiskowej.
- Pozostanie wtedy już tylko ogłoszenie przetargu na zaprojektowanie i budowę trasy - mówi Aleksandra Mioduszewska z Zarządu Dróg i Transportu.
Inwestycja ma kosztować 500 mln zł, z tego 192 mln zł zapewni Unia Europejska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?