Są reklamy nakłaniające do obywatelskiej postawy i empatii w stosunku do słabszych, konferencje prasowe i wywiady. Oby tylko nie popaść w szaleństwo w tych marketingowych zabiegach i akcje reklamowe nie "pożarły" połowy zysków z "jednego procenta". A tak się zdarzało. Po to, by za wszelką ceną istnieć na dobroczynnym rynku.
Dwa minione lata były dobre dla organizacji z województwa łódzkiego, ponieważ spośród 15 organizacji z czołówki tych, które otrzymały najwięcej z "jednego procenta", aż osiem pochodziło z Łódzkiego. Warto walczyć, by ten rok nie był gorszy. Na dobrą markę i zaufanie trzeba jednak pracować systematycznie, a nie tylko mobilizować się w ostatnich tygodniach przed finałem rozliczeniowym. Warto by podatnicy brali to pod uwagę i nie kierowali się w swoich wyborach wyłącznie agresywną reklamą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?