Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Co zżera 1 procent?

Joanna Leszczyńska
Joanna Leszczyńska
Joanna Leszczyńska Grzegorz Gałasiński
W tym roku organizacje pozarządowe, walczące o jeden procent z naszych podatków, nie szokują nas tak jak w minionym Fundacja "Rak n roll", pomagająca kobietom chorym na raka, która przygotowała mocną kampanię pod hasłem "Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi". Co nie znaczy, że łódzkie organizacje nie toczą prawdziwej walkę o "jeden procent".

Są reklamy nakłaniające do obywatelskiej postawy i empatii w stosunku do słabszych, konferencje prasowe i wywiady. Oby tylko nie popaść w szaleństwo w tych marketingowych zabiegach i akcje reklamowe nie "pożarły" połowy zysków z "jednego procenta". A tak się zdarzało. Po to, by za wszelką ceną istnieć na dobroczynnym rynku.

Dwa minione lata były dobre dla organizacji z województwa łódzkiego, ponieważ spośród 15 organizacji z czołówki tych, które otrzymały najwięcej z "jednego procenta", aż osiem pochodziło z Łódzkiego. Warto walczyć, by ten rok nie był gorszy. Na dobrą markę i zaufanie trzeba jednak pracować systematycznie, a nie tylko mobilizować się w ostatnich tygodniach przed finałem rozliczeniowym. Warto by podatnicy brali to pod uwagę i nie kierowali się w swoich wyborach wyłącznie agresywną reklamą.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki