Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent - podaje portal Bankier.pl. Audytorzy wzięli pod lupę 40 artykułów pierwszej potrzeby (tych samych marek i o takiej samej wadze) z różnych kategorii. Uwzględnili sklepy stacjonarne, internetowe oraz tzw. hybrydy (sprzedaż i online, i offline). W koszyku znalazły się m.in. mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał, chemia domowa, kosmetyki. Badanie przeprowadzono w dyskontach (Lidl i Biedronka), sieciach tradycyjnych (Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Tesco) oraz cash & carry (Makro i Selgros).Najwięcej za te same zakupy to 252,41, a najmniej 214,74 zł, czyli wychodzi 38 zł różnicy. Co podrożało najbardziej? Gdzie można zrobić zakupy za najmniejsze pieniądze, a gdzie trzeba zapłacić za to samo dużo więcej? Zobaczcie na następnych stronach
Szymon Starnowski
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
P
Piotr
Poczekajcie na pisowski podatek handlowy i cukrowy. Dopiero zobaczycie wzrost cen.