Kostka jest produkowana już od kilku miesięcy. Na początku pojawiła się w sprzedaży w Stanach Zjednoczonych jako pierwszy polski produkt w Apple Store. Zakłada się, że głównymi rynkami zbytu będą właśnie Stany Zjednoczone i Azja, ale od niedawna kostka jest dostępna w sprzedaży stacjonarnej i wysyłkowej wielu sieci sklepów z elektroniką w Europie, w tym także w Polsce. Jej cena to 149 zł.
Produkcja kostki trafiła do Piotrkowa za sprawą Adama Banaszczyka, prezesa firmy Emerson w Piotrkowie, który zdecydował się zainwestować w ciekawy pomysł i stał się udziałowcem firmy z Poznania - Game Technologies SA.
Początkowo z zakładu miesięcznie wychodziło 200 tysięcy sztuk kostki, ale w przyszłym roku produkcja ma się znacznie zwiększyć. Wraz ze wzrostem sprzedaży tabletów, sprzedaż kostki może być liczona w milionach sztuk.
W Piotrkowie przy wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii produkowane są trwałe obudowy kostki, dokonywany jest montaż kilkudziesięciu elementów elektronicznych oraz końcowy ręczny montaż i pakowanie.
Kostka z wbudowaną łącznością Bluetooth 4.0, która umożliwia interaktywną zabawę na tablecie nawet kilku osobom, była przebojem na marcowych targach CEBIT w Hanowerze. Jako pierwsi zagrali nią kanclerz Angela Merkel i premier Donald Tusk. Potem kostkę pokazano na targach E3 w Los Angeles.
CZYTAJ TEŻ: W Piotrkowie produkują elektroniczną kostkę do gry
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?