Pan Józef z podkutnowskiego Gołębiewa otrzymał rachunek w wysokości 2,5 tys. zł. - Gdy go zobaczyłem, to o mało z krzesła nie spadłem. Zawsze płacę kilkaset złotych, a tu nagle taka kwota. Po wyjaśnieniu okazało się, że suma wynika z problemów technicznych - mówi mężczyzna.
Jego sąsiadowi przysłano rachunek na blisko 3,5 tys. zł. Były też jednak przypadki, że na fakturze w ogóle nie naliczono stawek za zużycie energii elektrycznej.
- Firma zdaje sobie sprawę z zaistniałej sytuacji i nie będzie egzekwować płatności zawyżonych faktur - zapewnia Jakub Dusza z biura prasowego grupy Energa. - W wyniku problemów technicznych zamiast faktur uwzględniających rzeczywiste wskazania licznika, w ostatnim czasie wysłane zostały faktury z szacunkowym zużyciem.
Zgłoszeń o zawyzonych rachunkach można dokonywać poprzez infolinię firmy Energa pod numerem 555 555 555 lub na indywidualnym koncie w eBOK.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 22. eBOK dostępny jest natomiast 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?