A mowa o kilkuset tysiącach złotych, które trzeba zapłacić, by reklama stref przemysłowych mogła pojawić się w ogólnopolskich sieciach kinowych i przed głównymi serwisami informacyjnymi w ogólnopolskich telewizjach.
- Trzymiesięczny koszt emisji spotu raz w tygodniu przed Wiadomościami w TVP, czy głównymi serwisami informacyjnymi komercyjnych stacji to ok. 350 - 400 tys. zł - mówi Marcin Nowak, dyrektor wydziału rozwoju miasta. Kilkaset tysięcy trzeba by także wydać na promocję przed sensami w kinach sieciowych. Takich pieniędzy miasto nie ma, bo cały budżet na promocję Bełchatowa to niespełna milion złotych. Sam spot wyprodukowany przez prywatną firmę kosztował ponad 28 tys. zł. Na razie na pewno będzie puszczany w kinie Miejskiego Centrum Kultury i imprezach targowych, w których miasto będzie wystawiać swoje stoisko.
ZOBACZ TEŻ |Łódź gotowa wziąć miliardy na rewitalizację
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?