Projekt zakłada współpracę między Teatrem Nowym im. Kazimierza Dejmka a przedstawicielami biznesu reprezentowanymi przez Łódzką Izbę Przemysłowo-Handlową. - Zależy nam, by nasze przedsięwzięcie nie było traktowane tylko jako próba „wyciągania” pieniędzy, ale przede wszystkim jako konkretna propozycja biznesowa - mówił dyrektor „Nowego”, Krzysztof Dudek.
Plan Giełdy zakłada organizowanie stałych spotkań ludzi kultury i przedsiębiorców, prezentację projektów, możliwość sponsorowania wydarzeń kulturalnych, a także koprodukcji na zasadach komercyjnych.
- Łódzki biznes ma duże tradycje mecenatu - dodał Michał Haze, prezes ŁIPH. - Myślę, że po latach zaniedbań tej sfery, przedsiębiorcy mają potrzebę identyfikacji ze swym miastem, a doskonałym na to sposobem, jest uczestniczenie w przedsięwzięciach kulturalnych.
Pierwszą propozycją złożoną pod rozwagę biznesmenom jest DuoPolis Kulturalne, czyli współpraca „Nowego” ze stołecznym Teatrem IMKA.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?