Rozrywka i gastronomia
Zdaniem Sławomira Murawskiego, dyrektora Manufaktury, wynik centrum można tłumaczyć dłuższym zamknięciem części rozrywkowej. Przypomina, że strefa gastronomiczno-rozrywkowo-kulturalna zaczęła funckjonować dopiero od połowy maja, po wiosennym, czwarty już lockdownie i to z dużymi obostrzeniami.
- Rzeczywiście, nasz poziom odwiedzalności w maju nie osiagnął jeszcze poziomu z analogicznego okresu sprzed pandemii - przyznaje dyrektor centrum. - Porównując jednak tegoroczny maj z majem 2020 rwidzimy znaczny wzrost liczby wizyt w Manufakturze. Goście coraz chętniej korzystają z naszej oferty handlowo-usługowej i gastronomicznej. Duży wpływ na to ma na pewno program szczepień, który daje im poczucie bezpieczeństwa.
Czytaj dalej
Wydarzenia przyciągną chętnych?
Dyrektor jest przekonany, że wraz z dalszym znoszeniem obostrzeń, łodzianie chętnie powrócą także do udziału w wydarzeniach kulturalnych i sportowych, tak jak było to podczas obchodów 15-lecia Manufaktury, Dnia Dziecka czy 25. edycji Basketmanii.
Centra straciły klientów
Ilu klientów straciły centra handlowe?
Centra tracą klientów
Ilu klientów straciły centra handlowe