9/14
Nowych odbiorców można pozyskać w zamkniętych grupach na...
fot. Pxhere.com

Promuj swoją działalność w grupach tematycznych

Nowych odbiorców można pozyskać w zamkniętych grupach na Facebooku. Warto zapisać się do prywatnych grup tematycznych z obszaru, w którym działamy. Mogą to być grupy przedstawicieli branży, fanów czy miłośników konkretnej aktywności.

W takim miejscu można zareklamować swój produkt, inicjatywę czy szkolenie lub pochwalić się nową funkcjonalnością swojej aplikacji mobilnej.

10/14
Kolejną formą promocji marki, produktu lub usługi jest...
fot. Pxhere.com

Nagraj podcast

Kolejną formą promocji marki, produktu lub usługi jest podcast. Można go nagrać w formie wywiadu z ekspertem. Podczas rozmowy warto wspomnieć o swoich osiągnięciach oraz możliwościach, jakie daje produkt bądź usługa.

Aby pozyskać nowych klientów, najlepiej jest udostępnić nagranie do bezpłatnego odsłuchu na takich platformach jak Google Podcasts, Apple Podcast, Spotify, SoundCloud czy Overcast. Nie można również o promocji na własnej stronie internetowej oraz na Facebooku.

11/14
Znaną i powszechnie stosowaną przez wiele firm praktyką jest...
fot. Lukas Blazek/ Unsplash.com

Udostępnij bezpłatny raport do pobrania

Znaną i powszechnie stosowaną przez wiele firm praktyką jest tworzenie raportów branżowych. Warto zrobić na Facebooku kampanię zachęcającą do pobrania publikacji w wersji pdf.

Aby otrzymać plik, użytkownik musi podać swój adres email i zapisać się do newslettera. Dopiero po wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych otrzymuje link, pod którym znajduje się publikacja.

12/14
W okresie epidemii koronawirusa ludzie są chłonni wiedzy....
fot. Pxhere.com

Prowadź własny kanał na YouTubie

W okresie epidemii koronawirusa ludzie są chłonni wiedzy. Edukują się nie tylko na temat COVID-19. Uzupełniają również braki w edukacji. Z tego powodu dobrą formą promocji może być kanał na YouTubie.

YouTuber może publikować filmy instruktażowe dla osób uprawiających jogę, tutoriale lub nagrania, w których omawia zagadnienia branżowe. Ważne jest jednak, aby promował swój kanał na Facebooku, m.in. na swoim fam page’u i w grupach tematycznych.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Pijany kierowca wjechał golfem w budynek gospodarczy ZDJĘCIA

Pijany kierowca wjechał golfem w budynek gospodarczy ZDJĘCIA

Joachim Zeiske z "Gogglebox" już tak nie wygląda ZDJĘCIA. Ostro przypakował!

Joachim Zeiske z "Gogglebox" już tak nie wygląda ZDJĘCIA. Ostro przypakował!

Premiera „Drakuli” na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi WIDEO

Premiera „Drakuli” na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi WIDEO

Zobacz również

Joachim Zeiske z "Gogglebox" już tak nie wygląda ZDJĘCIA. Ostro przypakował!

Joachim Zeiske z "Gogglebox" już tak nie wygląda ZDJĘCIA. Ostro przypakował!

Premiera „Drakuli” na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi WIDEO

Premiera „Drakuli” na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi WIDEO