Jak czytamy na lkslodz.pl, w ramach długofalowej współpracy logotyp firmy pojawi się m.in. na koszulkach ekstraklasowej drużyny ŁKS-u oraz drugoligowego zespołu rezerw.
Można powiedzieć, oczywiście mocno rzecz upraszczając, że zaczęło się od… derbowego proporczyka. Właściciela firmy Kramel, Dariusza Melona, kibice ŁKS-u na pewno dobrze kojarzą, bo to właśnie on wygrał licytację derbowego proporczyka, z której dochód został przeznaczony na rzecz podopiecznych fundacji Happy Kids.
- Podjęcie współpracy z firmą Kramel pomoże nam w realizacji wyzwań, które stoją przed klubem w tym sezonie. Zwraca uwagę też fakt, że rzeczona współpraca dotyczy pierwszego i drugiego zespołu. To ważne, bo decyzje sportowe podejmowane w klubie w zakresie struktur poszczególnych drużyn na różnych poziomach rozgrywkowych są zauważane przez partnerów biznesowych. Współpraca z firmą Kramel oczywiście będzie miała pozytywny wpływ na dywersyfikację przychodów klubu. Prace w tym zakresie, zapewniam, będą kontynuowane – mówi Michał Frontczak, dyrektor sprzedaży i komunikacji ŁKS.
Spółka Kramel istnieje od 1989 roku i jest jedną z największych firm działających w branży FMCG, która operując na terenie całego kraju współpracuje z kilkudziesięcioma wiodącymi producentami branży spożywczej. Od lat Kramel cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku i co godne podkreślenia jako jedyna firma świadczy unikalną formę dystrybucji, tzw. vanselling.

Tomasz Pawlak - Dolnośląska Kraina Rowerowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?