Przetarg obejmuje także produkcję projektów, które wygrały konkurs na kreatywny gadżet dla Łodzi. Wśród nich jest gra "Alfabeta". Urząd zamówił 1400 sztuk gry słownej, które przypomina nieco Scrabble, ale bazuje na alfabecie Strzemińskiego, czyli literach, z których składa się łódzkie logo.
Zamówiono również 200 sztuk gry "Łódź-zapamiętaj", czyli gry typu memory z klockami, które ozdobione są fotografiami ważnych miejsc w Łodzi. Poza 200 dużymi grami, magistrat zamówił również 500 sztuk gry w wersji "mini".
Do seryjnej produkcji ma wejść również torba filcowa z laserowo wyciętym logo Łodzi. Filc ma być w kolorach łódzkiego logotypu, czyli żółtym, różowym, niebieskim, a także czarnym. Podszewka ma być w innym kolorze, dzięki czemu logo będzie widoczne. Ostatnim z kreatywnych łódzkich gadżetów będą wieszaki na ubrania inspirowane literami z łódzkiego logo. Miasto zamówi 500 kompletów.
Gadżety będą przeznaczone dla magistratu. Ciągle nie zgłosiła się firma, która chciałaby produkować gadżety w celach komercyjnych, tak, aby można je było po prostu kupić. Przepisy zabraniają bowiem urzędowi sprzedawania gadżetów.
Ile będzie kosztować to spore zamówienie? Urzędnicy nie zdradzić, by nie sugerować ceny uczestnikom przetargu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?